"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

czwartek, 24 sierpnia 2017

REGINA BRETT "BÓG ZAWSZE ZNAJDZIE CI PRACĘ. 50 LEKCJI JAK SZUKAC SPEŁNIENIA" RECENZJA

Hejka!
Wakacyjna aura trochę nam się popsuła i zamiast pięknych wakacji, zatopionych w letnim słońcu, mamy deszczowe poranki i zimny wiatr. W ostatnich dniach totalnie poczułam jesień. Zbliża się ona do nas wielkimi krokami, ale ja się cieszę. Mimo tego, że uwielbiam ciepłe dni to upały dały mi już popalić i jestem zadowolona, że w końcu usiądę z kubkiem ciepłej herbaty i dobrą książką na fotelu i zanurzę się w książkowy świat bez reszty! Aaaa! I jeszcze nie będę musiała iść do szkoły!! Podwójne szczęście. Zapraszam serdecznie na recenzję książki!

Tytuł: "Bóg zawsze znajdzie ci pracę. 50 lekcji jak szukać spełnienia"
Autor: Regina Brett
Wydawnictwo: Insignis
Liczba stron: 368
Kategoria: Felieton
Opis:
Moja najnowsza książka to coś dla tych, którzy przestali kochać to, co robią.
I dla tych, którzy kochają swoją pracę, ale pragną odnaleźć głębszy sens także poza pracą – w innych sferach życia.
Dla tych, którzy są bezrobotni, wykonują pracę poniżej swoich kwalifikacji albo czują się nieszczęśliwi w życiu zawodowym.
Dla tych, którzy zeszli z obranej niegdyś drogi, chwilowo albo bezpowrotnie.
Dla tych, którzy dopiero rozpoczynają karierę zawodową i chcą się dowiedzieć, jak zapisać tę czystą kartę.
Dla tych, którzy przeszli na emeryturę albo nie mogą już dłużej pracować, a pragną wieść pełniejsze życie.
Dla tych, którzy kochają swoją pracę tak bardzo, że chcą zainspirować innych i pomóc im odnaleźć życiową pasję.
Dla tych, którzy – jak ja – czuli się kiedyś zagubieni w życiu i kluczyli krętą ścieżką, dopóki ta nie zaprowadziła ich w idealne miejsce. Wierzę, że każdy z nas ma takie miejsce. Musimy je tylko odszukać. Albo odprężyć się i pozwolić, żeby to ono odszukało nas. 


Bardzo lubię styl pisania tej autorki. Czytałam jej jedną książkę "Jesteś cudem", teraz przeczytałam 2 i jestem zachwycona. Książka składa się z 50 felietonów, które potrafią dać solidnego kopa w du** i porządnie nas zmotywować do działania. Bardzo podoba mi się w tej książce to, że autorka motywuje nas poprzez przykłady z życia swojego, swoich bliskich, znajomych , przyjaciół, a nawet obcych ludzi, których napotkała na swojej drodze. To ogromny plus tej książki. Dodatkowo pani Brett pisze bardzo lekko i przystępnie przez co książka trafi do każdego odbiorcy.

Warto również wspomnieć o tym, że okładka tej książki jest piękna! Ogólnie książki tej autorki są cudnie wydane, po prostu boskie!!

Podsumowując, ta książka jest dla osób, które potrzebują motywacji w poszukiwaniu pracy, dla tych, którzy nie mają już serca do swojej pracy i chcą się zmotywować, dla tych, którzy po prostu chcą czytać i lubią autorkę.

To tyle. Miłego wieczoru. Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz