"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

poniedziałek, 14 sierpnia 2017

KLUCHATON TBR

Hejka!
Dzisiaj robię post na szybko, dlatego że właśnie dowiedziałam się, że od teraz trwa kolejny maraton czytelniczy, a z racji tego, że mam trochę wolniejszy tydzień to postanowiłam, że wezmę udział.
Kluchaton trwa od 14 do 20 sierpnia. 

1. ALEX FIERRO- Książka z zieloną lub różową okładką.

Tę kategorię baaardzo mocno naciągnę, dlatego, że jedyną zieloną książką na mojej półce jest "Okularnik" Katarzyny Bondy, a nie czytałam jeszcze pierwszego tomu, więc bez sensu czytać drugi dlatego zdecydowałam się na naciągnięcie tej pozycji do koloru czerwonego, można powiedzieć, że jest to kolor podobny do różowego. Tutaj wybieram książkę Margaret Atwood "Opowieść podręcznej".

2. INEJ GHAFA-  Książka, której przeczytanie jest dla  ciebie wyzwaniem.

Stylem pisania autorki jest dla mnie czymś trudnym do przejścia, więc ta sama książka co poprzednio.

3. SYRIUSZ BLACK- Książka, która jest źle oceniana.

Mam problem z tą kategorią, bo ja takich książek po prostu staram się nie czytać, ale wiem, że Abbi Glines jest dość kontrowersyjną pisarką więc wybiorę jej książkę. Słyszałam dużo negatywnych opinii na temat tej książki. Jest to książka "Grająć w miłość" Abbi Glines.

4. RICHARD GANSEJ- Książka z motywem władcy.

W książce Margaret Atwood jest "władca", więc jest ten władca. Może to nie jest władca w sensie historycznym, ale władca to władca.

5. THALIA GRACE- Książka autora, do którego pałasz nieśmiertelną miłością.

Moje serce jest rozdarte pomiędzy Stephenem Kingiem i Remigiuszem Mrozem, ale stwierdziłam, że dokopie samej sobie i wybiorę 5 książkę na ten tydzień. Będzie to "Wieża milczenia" Remigiusza Mroza. Podjrzewam, że nie przeczytam nawet 2 książek z tego stosu, ale co tam.

6. DORIAN GRAY- Książka napisana pięknym językiem lub klasyk.

"Opowieść podręcznej"

7. VIN- Książka z silną kobiecą postacią. 


Wydaje mi się, że taką osobowością będzie Taylor z książki "Lato drugiej szansy". Jeszcze nie czytałam tej książki, ale sam fakt, że bohaterka musi się zmierzyć z chorobą najbliższej osoby sprawia, że musi ona być silna.

8. WILLEM- Przeczytaj książkę z przyjacielem/ przyjaciółką.

I tutaj mam problem, bo jedyna koleżanka, która czyta tak nałogowo jak ja uciekła mi za granice i nie ma jak czytać, a nikt inny z moich znajomych nie czyta oprócz mojego chłopaka, który czyta fantastykę, a to nie jest mój gatunek, zdecydowanie nie. Dlatego muszę czytać i będzie to na pewno, któraś z poprzednich książek.


9. RAODEN- Książka, którą polecili ci znajomi.

Czy za znajomych można uznać wszystkich blogerów i vlogerów? Jeśli tak to na pewno będzie to powieść Margaret Atwood. 

10. WILLIAM HERONDALE- Książka z piękną lecz tragiczną historią.

Tutaj nie będę się rozdrabniała, bo taką tematykę na pewno ma Abbi Glines.

11. JEM CARSTINS- Książka z motywem muzycznym.
12. NEFERAT- Książka z bohaterem tak złym jak sama ciemność.

Hmmmm....

13. GABRIEL BOURIN- Książka z motywem lghtqia+.

Przedstawienie innej miłości jest na pewno w książce "Opowieść podręcznej" Margaret Atwood.

14. LUNA LOUEGOOD- Książka dziwna, ekscentryczna.

"Opowieść podręcznej"

15. CELAENA SAROTHIEN- Książka z dużą ilością akcji. 

"Zielona mila" 












5 książek w tydzień? Nierelane, ale powiedzmy, że się uda. Idę czytać. Buźka ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz