"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

czwartek, 19 stycznia 2017

AUTORZY, KTÓRYCH TWÓRCZOŚĆ MUSZE NADROBIĆ!

Hejka!
Przeglądając moje książki na półkach zdałam sobie sprawę, że jest naprawdę sporo autorów, których twórczość chciałabym nadrobić. Na pewno nie uda mi się nadrobić wszystkich tych książek w tym roku, ale mam na to całe życie.

1. REMIGIUSZ MRÓZ



Pierwszym autorem, którego wszystkie książki chciałabym przeczytać jest Remigiusz Mróz. Obawiam się, że będzie to baaardzo trudne, ponieważ wydaje on książki w zabójczym tempie. Ma 30 lat, a napisał już 16 książek!! Z czego ja przeczytałam 2, Tak, 2. Oto powieści, które muszę nadrobić:
"Rewizja"
"Ekspozycja"
"Przewieszenie"
"Trawers"
"Parabellum. Prędkość ucieczki"
"Parabellum. Horyzont zdarzeń"
"Parabellum. Głębia osobliwości"
"Chór zapomnianych głosów"
"Wieża milczenia"
"W cieniu prawa"
"Behawiorysta"
"Immunitet"
"Świt, który nie nadejdzie"
"Wotum nieufności"

2. STEPHEN KING



Kolejnym autorem, którego chce bliżej poznać jest Stephen King! Został on okrzyknięty królem horroru, więc warto sięgnąć po jego książki. Nie czytałam:
"Lśnienie"
"Ręka mistrza"
"Miasteczko Salem"
"Doktor sen"
"Carrie"
"Joyland"
"Pod kopułą"
"Łowca snów"
"Christine"
"Podpalaczka"
"Bazar złych snów"
"Przebudzenie"
"Cujo"
"Mistery
"To"
"Pan Mercedes"
Oczywiście nie dam rady wymienić i przeczytać jego wszystkich książek,bo jest ich strasznie dużo, ale chciałabym sięgnąć po te najpopularniejsze.

3. KATARZYNA BONDA



Następnie jest Katarzyna Bonda, moja imienniczka. Nie czytałam ani jednej jej książki (serio?), ale mam zamiar po maturze przeczytać wszystkie jej kolosy.

"Sprawa Niny Frank"
"Tylko martwi nie kłamią"
"Florystka"
"Pochłaniacz"
"Okularnik"
"Lampiony"
"Polskie morderczynie"
"Zbrodnia niedoskonała"

4. JO NESBO


O tym autorze słyszałam bardzo dużo. Przeczytałam jego dwie książki "Krew na śniegu" oraz "Więcej krwi", aczkolwiek te książki nie przypadły mi do gustu. Ale nie zniechęcam się i daję szansę autorowi.

"Syn"
"Pierwszy śnieg"
"Człowiek-nietoperz"
"Czerwone gardło"
"Pancerne serce"
"Wybawiciel"
"Pentagram"
"Karaluchy"
"Upiory"
"Policja"
"Łowcy głów"

5. COLLEEN HOOVER



Po przeczytaniu książki "Maybe someday" zakochałam się w twórczości tej autorki. Właśnie jestem w trakcie czytania książki "Never never" i stwierdziłam, że przeczytam jej wszystkie książki! A co!

"Ugly love"
"Hopeless"
"Losing hope"
"Pułapka uczuć"
"Nieprzekraczalna granica"
"Ta dziewczyna"
"Number 9"

6. NICHOLAS SPARKS



O jeju! Kocham go !! Uwielbiam książki Nicholasa Sparksa. Przeczytałam kilka, ale dla mnie to za mało. Chce więcej!! Jego książkę "Pamiętnik' czytałam 2 razy, Raz jako "Pamiętnik", a raz jako
Kronika pewnej miłości"

"Szczęściarz"
"I wciąż ją kocham"
"Bezpieczna przystań"
"Dla ciebie wszystko"
"Najdłuższa podróż"
"Ślub"
"Na zakręcie"
"Anioł stróż"
"Od pierwszego wejrzenia"
"Spójrz na mnie"
"Wybór"
"Prawdziwy cud"

7. LEE CHILD



Nigdy nie czytałam jego książek. Jakoś tak nigdy nie natrafiłam na jego książkę i też nie miałam ochoty na jego książki. Ale teraz bardzo chciałabym go poznać i przeczytać jego książki:

"Poziom śmierci"
"Siła perswazji"
"Bez litości"
"Nieprzyjaciel"
"61 godzin"
"Nigdy nie wracaj"
"Zmuś mnie"
"Nic do stracenia"
"Ostatnia sprawa"

8. JOHN GREEN 




Tego autora znam bardzo dobrze, bo przeczytałam jego kilka książek. Jednak zostały milka książek do przeczytania więc postanowiłam, że znajdzie się tu miejsce dla tego autora.

"W śnieżną noc"
"19 razy Katherine"
"Will Grayson, Will Grayson"

9. CECELIA AHERN 


"PS Kocham cię"
"Dziękuję za wspomnienia"
"Podarunek"
"Na końcu tęczy"
"Pamiętnik z przyszłości"
"Kiedy cię poznałam"
"Zakochać się"
"Sto imion"
"Gdybyś mnie teraz zobaczył"

Na razie to tyle. Być może kiedyś zrobię kontynuację. Tak na prawdę zrobiłam ten post dla siebie, żeby mieć motywację do poznania bliżej tych autorów. A jak na razie idę czytać, bo dobrze mi idzie. Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz