"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

sobota, 24 grudnia 2016

TBR NA ŚWIĄTECZNĄ EDYCJĘ 7READUPU BOOKMAS DZIEŃ 2!

Hejka!
Dzisiaj chciałam wam oznajmić, że postanowiłam wziąć udział w świątecznej wersji 7readupu. Odbędzie się on od 26 grudnia 2016r. do 1 stycznia 2017r.  Bardzo mi odpowiada ten okres, ponieważ mam wtedy wolne i mam nadzieję, że uda mi się trochę nadrobić czytelnicze zaległości. Są dwie wersje. Wersja light polega na tym, że mamy czytać książki jakie tylko chcemy, ale żeby były grzbiety książek miały tytułowe 7 cm. Wersja hard polega na tym samym, też trzeba mieć 7 cm grzbietów, ale książki dobieramy do konkretnego hasła. Hasłem tej edycji jest słowo GWIAZDKA! Trzeba wybrać takie książki, które kojarzą się nam z tym słowem. Koniec wstępu, zaczynamy. Jestem realnistką i wiem, że w tydzień nie przeczytam 7 książek, dlatego pokaże wam ich mniej, ale liczy się jakość nie ilość.

Pierwszym moim skojarzeniem z gwiazdką jest gwiazdką w tym wypadku jest gwiazda rocka.

Tytuł: "Oddychaj mną"
Autor: Abbi Glines
Wydawnictwo: Pascal
Kategoria: Romans
Liczba stron: 363
Opis:
Miłość w świecie rocka!
Sadie zatrudnia się jako pomoc domowa w willi rockmana Jaxa na prywatnej wyspie. Nie jest jej w życiu łatwo. Pewnego dnia uświadamia sobie, jak niezwykła będzie jej codzienność u boku gwiazdy. Postanawia zawalczyć o siebie. Jax jednak wie, że miłość w świecie rocka nie ma szans na przetrwanie.
Co zrobić, gdy on nie może bez niej oddychać? 

Grubość grzbietu: 2,5 cm



Kolejna książka to książka z prawie 30 000 pięcioGWIAZDKOwymi recenzjami na goodreadsie.

Tytuł: "Obsydian"
Autor: Jennifer L. Armentrout
Wydawnictwo: Filia
Liczba stron: 442
Kategoria: Fantastyka
Opis:
Oni nie są tacy jak my…
Kiedy przeprowadziliśmy się do Zachodniej Wirginii, zanim zaczęłam mój ostatni rok w szkole, musiałam przyzwyczaić się do dziwacznego akcentu, rwącego się łącza internetowego i całego morza otaczającej mnie nudy... Aż do momentu, kiedy spotkałam mojego nowego, wysokiego sąsiada o niesamowitych, zielonych oczach. Wtedy sprawy zaczęły obierać zupełnie inny kierunek...
Ale kiedy zaczęłam z nim rozmawiać zrozumiałam, że Daemon jest wyniosły, arogancki i doprowadza mnie do szału. Zupełnie nam nie po drodze. Zupełnie. Jednak kiedy prawie nie zginęłam, a Daemon dosłownie zamroził czas, cóż... stało się coś zupełnie niespodziewanego…
Wpadłam w kłopoty, groziło mi śmiertelne niebezpieczeństwo. Jedyną szansą, żebym wyszła z tego cało, było trzymanie się blisko Daemona, aż przygaśnie blask…Jeśli oczywiście sama go wcześniej nie zabiję.

Grubość grzbietu: 3,2cm


No i 2 ostatnie książki to książki, które chciałabym dostać na GWIAZDKĘ!

Tytuł: "Na krawędzi nigdy"
Autor: J.A.Redmreski
Wydawnictwo: Filia
Liczba stron: 475
Kategoria: Romans
Opis:
Pewnego dnia Camryn Benett porzuca swoje dotychczasowe życie i wsiada w pierwszy lepszy autobus. Rusza w nieznane, zabiera ze sobą jedynie pieniądze i telefon. Na trasie spotyka tajemniczego Andrew Parrisha. Mężczyzna jest przystojny, zagadkowy i zachowuje się tak, jakby wczoraj i jutro nie istniały. Razem przemierzają gorącą i dziką Amerykę. Dzięki Andrew Camryn odkrywa, czym jest miłość i gorąca namiętność. Te kilkanaście dni, które spędzają razem, zmienia ich bezpowrotnie. Jednak Andrew ma tajemnicę, jedną z najgorszych. Przyjdzie czas, w którym Camryn dowie się, co ukrywa jej ukochany. Czy prawda złączy ich na wieki, czy bezpowrotnie rozdzieli? Finał tej historii wyciśnie łzy z niejednego oka.
To powieść drogi, książka o miłości, namiętności, życiu chwilą i w zgodzie ze sobą. Historia Andrew i Camryn otwiera nam oczy na to, jak ważne jest podążanie za swoimi pragnieniami i jak intensywne, namiętne, kolorowe, ale także pełne bólu bywa życie.  

Grubość grzbietu: 3,5cm

 
Tytuł: "Never never"
Autor: Colleen Hoover& Tarryn Fisher
Wydawnictwo: Moondrive
Liczba stron: 383
Kategoria: Literatura młodzieżowa
Opis:
Nie kocham cię.
Nic a nic.
I nie pokocham.
Nigdy, przenigdy.
Czasem wspomnienia mogą być gorsze niż zapomnienie. Charlie i Silas są jak czyste karty. Nie wiedzą, kim są, co do siebie czują, skąd pochodzą ani co wydarzyło się wcześniej w ich życiu. Nie znają swojej przeszłości. Pomięte kartki, tajemnicze notatki i fotografie z nieznanych miejsc muszą im pomóc w odkryciu własnej tożsamości.
Ale czy można odbudować uczucia? Czy można chcieć przypomnieć sobie… że ma się krew na rękach? A jeśli prawda jest tak szokująca, że tylko zapomnienie chroni przed szaleństwem? Umysły Silasa i Charlie pełne są mrocznych tajemnic.
On zrobi wszystko, by wskrzesić wspomnienia.
Ona za wszelką cenę chce je pogrzebać.
Nigdy nie zapominaj, że to ja jako pierwszy cię pocałowałem.
Nigdy nie zapominaj, że będziesz ostatnią, którą pocałuję.
I nigdy nie przestawaj mnie kochać.
Nigdy… 

Grubość grzbietu: 2,5cm

Łączna grubość grzbietów to 11,7 cm.
Łączna liczba stron: 1663

Trzymajcie kciuki żeby się udało i do zobaczenia jutro. Buziaki ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz