"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

piątek, 23 grudnia 2016

A MIAŁAM NIC NIE WYPOŻYCZYĆ... BOOKMAS DZIEŃ 1!

Hejka!
Tak wiem, niedawno pojawiły się zdobycze biblioteczne. Tak wiem, miałam nie wypożyczać książek. Ale jak tu nic nie wypożyczyć skoro do końca roku biblioteka jest zamknięta, a po drodze mamy święta? Jak przejść obok takiej sytuacji obojętnie? Nie da się! Dlatego dzisiaj przygotowałam dla was dość pokaźny stosik, ponieważ aż 8 nowych książek! Czy może mi ktoś powiedzieć kiedy ja to wszystko przeczytam? Ale to nic, moja koleżanka wypożyczyła 12 więc nie jest najgorzej ! Oprócz tego zaczynamy bookmas. Od dzisiaj 23 grudnia 2016r. do 2 stycznia 2017r. na tym blogu będą się pojawiały CODZIENNE posty. Kto się cieszy? Jaaa!! Chcę wam zrekompensować moją nieobecność. A teraz przejdźmy do pierwszego dnia bookmasu.

Tytuł: "Skaza"
Autor: Cecelia Ahern
Wydawnictwo: Akurat
Liczba stron: 443
Kategoria: Literatura młodzieżowa
Opis:
Rewelacyjna powieść dla młodzieży autorki megabestsellerów "PS Kocham Cię" i "Love, Rosie". W wytwórni Warner Bros. trwają już prace nad adaptacją filmową. Za produkcję odpowiadają Wendy Finerman i Michelle Chydzik, dzięki którym do kin trafiły m. in. takie hity jak: "Forrest Gump", "Diabeł ubiera się u Prady" i "PS Kocham Cię".
Walka z bezdusznym systemem i gorąca miłość, konspiracja i budzące się namiętności, starcie młodzieńczego entuzjazmu z politycznym wyrachowaniem. Ukarana przez bezduszny Trybunał, 17-letnia Celestine, zostaje ikoną rewolucji zmierzającej do obalenia rządów ludzi, którym się wydaje, że mają prawo narzucać społeczeństwu swoje moralne i obyczajowe dogmaty. Choć napiętnowana Skazą, razem z ukochanym Carrickiem podejmuje walkę o powrót jej świata do normalności. 


Tytuł: "Gra pozorów"
Autor: Joanna Opiat-Bojarska
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Liczba stron: 318
Kategoria: Kryminał
Opis:
Tajemnicze nagrania potęgują szaleńczy wyścig z czasem. Przeszkodą jest tylko pamięć.
„Gra pozorów” to elektryzująca opowieść i bezwzględna rozgrywka, w której stawką jest życie rodziny. Musisz być czujny, by żaden szczegół Ci nie umknął…
Wydawać by się mogło, że wiadomość o zaginięciu męża oraz jego śmierci to najgorsze, co mogło spotkać Aleksandrę – psycholog i matkę dwójki dzieci. Okazuje się jednak, że to dopiero początek. Kobieta pada ofiarą porwania. Po uwolnieniu, mimo niebezpieczeństwa i wbrew zdrowemu rozsądkowi, postanawia na własną rękę rozwikłać zagadkę. Zbierając nowe fakty, powoli wyciąga na światło bolesną prawdę, a lawina zdarzeń urasta do niespodziewanych rozmiarów…
Dasz się wciągnąć w niebezpieczną grę, w której pytania tylko pozornie przynoszą odpowiedzi? 


Tytuł: "Żniwa zła"
Autor: Robert Galbraith
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Liczba stron: 486
Kategoria: Thriller
Opis:
Robin Ellacott otrzymuje tajemniczą przesyłkę. Z przerażeniem odkrywa w paczce odciętą nogę. Szef dziewczyny, prywatny detektyw Cormoran Strike, jest równie zaskoczony, choć nieco mniej przerażony. Przychodzą mu na myśl tylko cztery osoby, które mogłyby być zdolne do takiej brutalności. Detektyw sądzi, że policja podąża fałszywym tropem. Rozpoczyna śledztwo na własną rękę.




Tytuł: "Obsydian"
Autor: Jennifer L. Armentrout
Wydawnictwo: Filia
Liczba stron: 442
Kategoria: Fantastyka
Opis:
Oni nie są tacy jak my…
Kiedy przeprowadziliśmy się do Zachodniej Wirginii, zanim zaczęłam mój ostatni rok w szkole, musiałam przyzwyczaić się do dziwacznego akcentu, rwącego się łącza internetowego i całego morza otaczającej mnie nudy... Aż do momentu, kiedy spotkałam mojego nowego, wysokiego sąsiada o niesamowitych, zielonych oczach. Wtedy sprawy zaczęły obierać zupełnie inny kierunek...
Ale kiedy zaczęłam z nim rozmawiać zrozumiałam, że Daemon jest wyniosły, arogancki i doprowadza mnie do szału. Zupełnie nam nie po drodze. Zupełnie. Jednak kiedy prawie nie zginęłam, a Daemon dosłownie zamroził czas, cóż... stało się coś zupełnie niespodziewanego…
Wpadłam w kłopoty, groziło mi śmiertelne niebezpieczeństwo. Jedyną szansą, żebym wyszła z tego cało, było trzymanie się blisko Daemona, aż przygaśnie blask…Jeśli oczywiście sama go wcześniej nie zabiję.


Tytuł: "Never never"
Autor: Colleen Hoover& Tarryn Fisher
Wydawnictwo: Moondrive
Liczba stron: 383
Kategoria: Literatura młodzieżowa
Opis:
Nie kocham cię.
Nic a nic.
I nie pokocham.
Nigdy, przenigdy.
Czasem wspomnienia mogą być gorsze niż zapomnienie. Charlie i Silas są jak czyste karty. Nie wiedzą, kim są, co do siebie czują, skąd pochodzą ani co wydarzyło się wcześniej w ich życiu. Nie znają swojej przeszłości. Pomięte kartki, tajemnicze notatki i fotografie z nieznanych miejsc muszą im pomóc w odkryciu własnej tożsamości.
Ale czy można odbudować uczucia? Czy można chcieć przypomnieć sobie… że ma się krew na rękach? A jeśli prawda jest tak szokująca, że tylko zapomnienie chroni przed szaleństwem? Umysły Silasa i Charlie pełne są mrocznych tajemnic.
On zrobi wszystko, by wskrzesić wspomnienia.
Ona za wszelką cenę chce je pogrzebać.
Nigdy nie zapominaj, że to ja jako pierwszy cię pocałowałem.
Nigdy nie zapominaj, że będziesz ostatnią, którą pocałuję.
I nigdy nie przestawaj mnie kochać.
Nigdy… 



Tytuł: "Na krawędzi nigdy"
Autor: J.A.Redmreski
Wydawnictwo: Filia
Liczba stron: 475
Kategoria: Romans
Opis:
Pewnego dnia Camryn Benett porzuca swoje dotychczasowe życie i wsiada w pierwszy lepszy autobus. Rusza w nieznane, zabiera ze sobą jedynie pieniądze i telefon. Na trasie spotyka tajemniczego Andrew Parrisha. Mężczyzna jest przystojny, zagadkowy i zachowuje się tak, jakby wczoraj i jutro nie istniały. Razem przemierzają gorącą i dziką Amerykę. Dzięki Andrew Camryn odkrywa, czym jest miłość i gorąca namiętność. Te kilkanaście dni, które spędzają razem, zmienia ich bezpowrotnie. Jednak Andrew ma tajemnicę, jedną z najgorszych. Przyjdzie czas, w którym Camryn dowie się, co ukrywa jej ukochany. Czy prawda złączy ich na wieki, czy bezpowrotnie rozdzieli? Finał tej historii wyciśnie łzy z niejednego oka.
To powieść drogi, książka o miłości, namiętności, życiu chwilą i w zgodzie ze sobą. Historia Andrew i Camryn otwiera nam oczy na to, jak ważne jest podążanie za swoimi pragnieniami i jak intensywne, namiętne, kolorowe, ale także pełne bólu bywa życie.
 

Tytuł: "Trupojad. Nie ma ocalenia"
Autor: Zbiór opowiadań
Wydawnictwo: Red Horse
Liczba stron: 411
Kategoria: Horror
Opis:
Oto wspaniała antologia polskiego horroru! Zaprawdę, nie znacie dnia ani godziny, kiedy przyjdzie po was Grabarz! Na cmentarnych alejkach, w pustych pokojach, toaletach biurowców, na bankowych salach… nigdzie, NIGDZIE nie jesteśmy bezpieczni. Tuż za polem naszego widzenia czają się rzeczy, o których nie wiecie. Lub o których nie chcecie wiedzieć. Strzeżcie się, bo jedynym co może po was pozostać jest kartka w drukarce, papieros w koszu na śmieci, niedokończona powieść na blacie biurka.
Zawsze traktujcie horror jakby był naładowany i GOTOWY DO STRZAŁU. Nigdy nie kierujcie horroru w stronę ludzi i zwierząt. Pamiętajcie, że horror TO NIE ZABAWKA!  Czytać tylko przy świetle dziennym!

Tytuł: "Zabij mnie znów"
Autor: Rachel Abbrott
Wydawnictwo: Filia 
Liczba stron: 500
Kategoria: Thriller
Opis:
Kiedy całe twoje okazuje się kłamstwem, komu możesz zaufać?
Nic nie przygotowało Maggie na to, że pewnego dnia wróci do domu, a jej mąż Duncan po prostu zniknie, zostawiając ich dzieci zupełnie same. Jego telefon nie odpowiada, a Maggie nie ma pojęcia, co się z nim stało. Potem odkrywa, że nie tylko ona go szuka.
Kobieta, która wygląda dokładnie tak jak ona, zostaje brutalnie zamordowana. Wkrótce Maggie zda sobie sprawę z tego, jak mało wie o swoim mężu… Czy powinna mu ufać na przekór wszystkiemu?


Ufff... Przebrnęliśmy przez to.  Jak widzicie ja plany na święta już mam, a wy co będziecie czytać w święta? Do zobaczenia w kolejnym poście. Buziaki ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz