"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

niedziela, 25 grudnia 2016

CHRISTMAS BOOK TAG! BOOKMAS DZIEŃ 3!

Hejka!
Ho ho ho !  Z racji tego, że dzisiaj mamy Boże Narodzenie, a jest to bardzo wyjątkowy dzień dla każdego katolika postanowiłam, że zrobię dla was Christmas book tag! Zapraszam!


1. Pieczenie pierniczków, czyli książka, która roztacza wokół siebie wspaniałą, świąteczną atmosferę.

Szczerze? Nigdy nie czytałam takiej książki, nawet w święta. Nigdy nie było ku temu okazji i nie udawało mi się trafić na takie książki mimo tego, że jest ich na polskim rynku wydawniczym całkiem sporo.

2. Ubieranie choinki, czyli powieść, w której wszystkiego było za dużo. 

Kolejny raz w tagu z dość negatywnym pytaniem padnie na książkę, która była chyba moim największym rozczarowaniem życia. Mowa tu o książce "Wiśniowy jogurt" Dominiki Bell. Dla mnie było w niej za dużo. Kryminał, romans. I nie byłoby w tym nic złego, bo nie raz spotykamy się z takimi książkami, ale tutaj to wszystko ze sobą źle się komponowało. Dla mnie beznadziejnie nawet bym powiedziała. 

3. Śpiewanie kolęd, czyli Twoja ulubiona powieść o tematyce muzycznej. 

Zanim przejdę do książki chce tylko wspomnieć, że uwielbiam śpiewać kolędy i piosenki świąteczne. A moją ulubioną powieścią o tematyce muzycznej (chociaż nie do końca) jest książka "Maybe someday" Colleen Hoover. Kocham tę książkę za klimat, niezwykłość i cudowną miłość. I plusem jest to, że na youtube możemy sobie puścić składankę i podczas czytania słuchać muzyki co jest świetnym rozwiązaniem.


4. Odpakowywanie prezentów, czyli książka, która była dla Ciebie pozytywnym zaskoczeniem.

Ogromnym zaskoczeniem dla mnie była seria "Szeptem" Beccy Fitzpatrick. Dlaczego? A no dlatego, że ja i fantastyka nie chodzimy tymi samymi ścieżkami, a tę serię pokochałam. Polecam!

5. 12 potraw wigilijnych, czyli powieść stanowiąca idealną całość.

Moją nową miłością jest książka "Obce dziecko" Raphel Abbrott. Fenomenalna książka, której recenzja pojawi się jutro. Dla mnie jest to fenomenalna i idealna powieść i nie mam jej nic do zarzucenie. Kocham <3


6. Trzech Króli, czyli top 3 książki, które uwielbiasz czytać w okresie świątecznym.

Ja w okresie świątecznym czytam to co mi wpadnie w ręce, ale pokaże wam trzy książki, które chciałabym przeczytać w następne święta. Pierwsza z nich to "Podaruj mi miłość", czyli zbiór świątecznych opowiadać. Następnie "Garść pierników, szczypta miłości" Natalii Sońskiej i "Opowieść wigilijną".

7. Święta, święta i po świętach, czyli powieść, którą bardzo szybko się czytało. 

Tutaj chciałabym wam opowiedzieć o wszystkich książkach Abbi Glines. Są to książki, które mimo tego, że mają ponad 300 stron można przeczytać w 2h. Serio. Uwielbiam te autorki staram się czytać wszystkie jej książki. 

 8. Czas spędzony z bliskimi, czyli osoby, które nominujesz do wykonania tego tagu.

Nie nominuje nikogo konkretnego, ale zachęcam wszystkich blogerów do zrobienia tego tagu, bo jest świetny.



Wszystkim życzę wesołych, spokojnych i przede wszystkich zdrowych świąt i mam nadzieję, że nikt w ten dzień nie będzie sam. Do jutra. Buziaki ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz