"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

poniedziałek, 26 grudnia 2016

"OBCE DZIECKO" RAPHAEL ABBROTT- RECENZJA BOOKMAS DZIEŃ 4!

Hejka!
Dziś przygotowałam d;a was recenzję książki, od której nie mogłam się oderwać. Nawet nie siusiałam prze 5h! To się nazywa poświęcenie. Książka ta wbiła mnie w fotel i to totalnie. Ale o tym zaraz.

Tytuł: "Obce dziecko"
Autor: Rachel Abbott
Wydawnictwo: Filia
Liczba stron: 448
Kategoria: Thriller
Opis:
Jeden mroczny sekret. Jeden potworny akt zemsty.
Czasem nawet dobrzy ludzie robią bardzo złe rzeczy.
Gdy Emma Joseph spotkała swojego męża, Davida, był on wrakiem człowieka. Jego pierwsza żona w tajemniczych okolicznościach rozbiła samochód pośrodku pustej drogi i zginęła na miejscu, a ich 6-letnia córeczka Natasha zniknęła z miejsca wypadku. 
Sześć lat później Emma jest przekonana, że bolesne lata zostały już za nimi. Zbudowali nowe życie i doczekali się ślicznego synka, Olliego.
Jednak teraz w ich życie wkracza ktoś, kto bezlitośnie burzy wypracowaną sielankę. Czuje na sobie parę wpatrzonych w nią oczu. Tuż za jej plecami. W jej kuchni. Cały czas.
Emma nie czuje się już bezpieczna. Czy zna całą prawdę na temat tego, co zdarzyło się kilka lat temu? Dlaczego czuje obezwładniający strach o siebie i synka?
W akcie desperacji Emma odzywa się do starego przyjaciela – głównego inspektora policji, Toma Douglasa – czym naraża wszystkich na jeszcze większe niebezpieczeństwo. Misterna sieć oszustw już wkrótce wyjdzie na jaw.
Mówią, że nie należy ufać obcym. Może mają rację.



Książka ta jak dla mnie jest fenomenalna. Zaczęłam ją czytać w weekend i tak się wciągnęłam, że przez kilka godzin nic nie jadłam, nie piłam, nawet siusiu nie chodziłam! Książka opowiada o rodzinie, która przeżyła trudne chwile. David w wypadku samochodowym stracił żonę, a jego kilkuletnia córeczka zniknęła. Mężczyzna ułożył już sobie życie od nowa kiedy w jego życiu pojawia się zaginiona córka. Od tej pory nic już nie jest takie jak było, a z każdą stroną na jaw wychodzą nowe fakty. Powieść ta jest przepełniona akcją, non stop coś się dzieje. Jest bardzo wciągająca i jej się nie czyta, ją się pochłania. Jestem zakochana w tej powieści i z przyjemnością polecam ją wszystkim fanatykom kryminałów. Zwłaszcza zakończenie jest mega. POLECAM! 

Mam nadzieję, że zachęciłam was do przeczytania tej powieści, bo jest fenomenalna. Buziaki i Wesołych Świąt!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz