"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

wtorek, 27 grudnia 2016

"ODDYCHAJ MNĄ" ABBI GLINES- RECENZJA BOOKMAS DZIEŃ 5!

Hejka!
Tak wiem, dzisiaj kolejna recenzja, ale musicie mi to wybaczyć. Mam pełne ręce roboty, a chce wam coś wstawić, Z racji tego, że właśnie wczoraj, w pierwszy dzień maratonu czytelniczego przeczytałam tę książkę, to stwierdziłam, że dzisiaj przyszedł czas na recenzję.

Tytuł: "Oddychaj mną"
Autor: Abbi Glines
Wydawnictwo: Pascal
Kategoria: Romans
Liczba stron: 364
Opis:
Miłość w świecie rocka!
Sadie zatrudnia się jako pomoc domowa w willi rockmana Jaxa na prywatnej wyspie. Nie jest jej w życiu łatwo. Pewnego dnia uświadamia sobie, jak niezwykła będzie jej codzienność u boku gwiazdy. Postanawia zawalczyć o siebie. Jax jednak wie, że miłość w świecie rocka nie ma szans na przetrwanie.
Co zrobić, gdy on nie może bez niej oddychać?










Twórczość tej autorki nie jest mi obca. Przeczytałam jej 7 książek i sięgnęłam po ten cykl książek. Szczere? Trochę się rozczarowałam. Ta autorka pisze świetnie, zawsze tak poprowadzi fabułę, że aż mnie ściska za serce, a łzy same napływają mi do oczu. Jednak niestety w tej książce mi tego zabrakło. Nie było w niej nic łamiącego serce, ani wywołującego u mnie łzy. Styl pisania i ogólna fabuła jak zwykle świetne, ale zabrakło mi emocjonalności. Nawet zakończenie mimo, że szczęśliwe, rozczarowało mnie i było mało przekonujące. Polecam, ale nic szczególnego. Daje tej książce 7/10 gwiazdek. 

Do jutra. Buziaki ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz