"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

sobota, 29 października 2016

WARM-UP PAŹDZIERNIK 2016

Hejka!
Dzisiaj przychodzę do was z podsumowaniem czytelniczym października. Rutyna została zachowana i udało mi się przeczytać 4 książki w tym jedną lekturę szkolna. Tą lekturą jest książka "Przedwiośnie" Stefana Żeromskiego.

Tytuł: "Odzyskane szczęście"
Tytuł: Abbli Glines
Liczba stron: 350
Kategoria: Literatura współczesna
Opis:
"Rok temu byłem zagubiony. Moje życie było wielkim, popieprzonym bałaganem. Zatrzymałem się na stacji benzynowej i spotkałem tę przepiękną brunetkę, która nie potrafiła zatankować samochodu. Jakimś sposobem namówiłem ją, żeby poszła ze mną na kolację. Rozbawiła mnie i sprawiła, że napaliłem się jak diabli. Kiedy noc dobiegła końca i musiałem zostawić ją śpiącą w hotelowym łóżku, było mi ciężko. Nie chciałem tego. Ale moje życie było popieprzone, a ona miała jeździć po świecie w poszukiwaniu siebie." 



Tytuł: "Czy wspominałem, że ci potrzebuje?"
Autor:  Estelle Maskame
Wydawnictwo: Feeria Yonug
Liczba stron: 360
Kategoria: Literatura młodzieżowa
Opis: 
Od pamiętnych wakacji w Santa Monica upłynęły już dwa lata. Eden i Tyler nie widzieli się przez ten czas, dla dobra rodziny próbując zapomnieć o uczuciu, jakie się między nimi zrodziło. Gdy jednak spotykają się w Nowym Jorku, by spędzić tam wspólnie kolejne lato, nie potrafią udawać. Oddaleni od przyjaciół i rodziców, sami wśród niezliczonych atrakcji Wielkiego Jabłka, zaczynają rozumieć, że ich miłość wykracza poza zwykły wakacyjny flirt. Teraz czas na zmierzenie się z rzeczywistością i kilka ważnych postanowień. Jak zareaguje na nie rodzina? Czy związek Eden i Tylera przetrwa katastrofalne skutki ich decyzji? 

Tytuł: "Grając w miłość"
Autor: Abbi Glines
Wydawnictwo: Pascal
Liczba stron: 317
Kategoria: Literatura współczesna
Opis: 
Grant postanawia zakończyć romans z Nan. Wtedy na jego drodze pojawia się Harlow, dla której traci głowę. Jednak pewna tragedia zmienia mężczyznę, który wpada w wir imprez i alkoholu, zapominając o swojej miłości. Czy opamięta się na czas i nie będzie zbyt późno by ratować gasnące uczucie?







I to tyle. Do usłyszenia w nowym poście. Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz