"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

poniedziałek, 1 sierpnia 2016

BACK TO SCHOOL #1 POWRÓT DO SZKOŁY TAG

Hejka!
Dzisiaj zapraszam was na kolejną edycję Back To School. Lubię tę serię, ponieważ zawsze czerpię różne inspiracje od innych i mam nadzieję, że może inni też się zainspirują moimi pomysłami. Seria ta rusza od dzisiaj, 1 sierpnia i będzie się pojawiała przez cały sierpień w każdy poniedziałek. Mam nadzieję, że spodoba wam się takie urozmaicenie na moim blogu. Wiem, że większość uczniów nie myśli jeszcze o powrocie do szkoły, ale połowa wakacji za nami, a ja lubię sobie wszystko organizować wcześniej i sierpień to dla mnie miesiąc, w którym staram się wszystko pozałatwiać związanego ze szkołą. 


1. O której wstajesz do szkoły?
Przez 2 lata liceum jeździłam do szkoły autobusem, który jeździł o 7 rano, więc musiałam wstać o 6/ 6.10 żeby zdążyć. 

2. Twój ulubiony nauczyciel. 
 Pan Przemek, nauczyciel od angielskiego. 

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
Z wf. Od zawsze interesowałam się sportem, chodziłam na treningi, jeździłam na zawody itp. Tak zostało do dziś i zawsze mam z wf 6 xD

4. Czy masz w szkole/klasie grupe bliskich ci osób, czy raczej zadajesz sie z każdym?
Zawsze trzymam się z moją przyjaciółką i z koleżanką. Wszędzie razem chodzimy, spotykamy się, a po szkole piszemy sms. Ale raczej staram się rozmawiać ze wszystkimi.

5. Plecak, torebka, czy tornister?
Tornister miałam w podstawówce i nie wyobrażam sobie, że teraz mogłabym go nosić, więc on odpada. Jeżeli chodzi o torebkę i plecak, to nosze je na zmianę w zależności od tego ile mam lekcji i ile muszę wziąć ze sobą rzeczy. Ja należę do osób, które wolą mieć wszystko przy sobie niż żeby czegoś mi zabrakło. Dlatego zawszę nosze bardzo dużo rzeczy przy sobie i potrzebuję dużo miejsca. Przez 2 lata nosiłam plecak, jednak w tym roku stawiam na torebkę, bo wydaje mi się, że będę miała mniej podręczników do noszenia. 

6. Czy malujesz się do szkoły?
Tak, bardzo lubię się malować i maluję się codziennie, ale stawiam na lekki makijaż. Nie lubię mocnego makijażu i do szkoły maluje tylko rzęsy oraz nakładam podkład i puder. 

7. Spodnie, spódnice, czy sukienki?
Najczęściej noszę spodnie, ale w lecie noszę sukienki.

8. Czy nosisz dodatki do szkoły?
Noszę naszyjniki i bransoletki. 

9. Czy w zeszłym roku miałaś czerwony pasek?
Niestety nie, ale niewiele mi brakowało, bo miałam średnią 4,5 ;D

10. Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
Jem. Zawsze mam kanapki przy sobie. 

11. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba?
Zdecydowanie historia. Nie cierpię tego przedmiotu, a mam rozszerzenie. Zawsze spoko. 

12. Do szkoły idziesz pieszo, jeździsz samochodem, czy autobusem? 
Jeżdżę autobusem, a raz na jakiś czas samochodem. 

13. Zmieniasz buty w szkole?
Nie.

14. Czy lubisz ćwiczyć na wf? 
Lubię. 

15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Nie, cieszę się, że w wakacje mogę odpocząć od szkoły. 

Oto moje odpowiedzi na ten tag. Zachęcam wszystkich, którzy mają bloga, aby zrobili ten tag. Do następnego postu. 

1 komentarz:

  1. Cześć, wykorzystałam pytanka do mojego filmu na YT https://www.youtube.com/watch?v=sIUO86BlXwg

    OdpowiedzUsuń