"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

wtorek, 19 kwietnia 2016

W GŁOWIE SIĘ NIE MIEŚCI BOOK TAG

Hej. Po urodzinach czas wrócić do rzeczywistości i nadrobić blogowe zaległości. Ostatnio przeglądając filmiki na youtube natknęłam się na tag, który bardzo mi się spodobał. Jest to dag z filmu, którego nie oglądałam, aż wstyd się przyznać no ale tak jest. Bardzo spodobały mi się pytania, bo są o emocjach, a jeżeli chodzi o książki to ja jestem bardzo emocjonalna! Do dzieła!

1. RADOŚĆ, czyli książka ,która mnie nią napełniła. 
Jak na każdego książkoholika przystało każda książka (oprócz totalnych gniotów) przepełnia mnie radością i rozkoszą. Dlatego tutaj nie podam żadnej konkretnej książki, bo każda książka sprawia radość.

2. OBRZYDZENIE, czyli książka, która wywołała w tobie niesmak.


Mam problem, ponieważ mam jedną książkę, która pasuje mi do dwóch kategorii. Jednak tutaj powiem o książce, która nie w całości, ale fragmenty wywołały u mnie niesmak. Jest to książka "Pięćdziesiąt twarzy Greya". Chociaż książka nie była zła pod względem fabuły, bo gramaturę pozostawię bez komentarza to były momenty, które wzbudzały u mnie niesmak. Było tego trochę za dużo jak dla mnie, a czasami autorka trochę odpływała.

3. STRACH, czyli książka, która Cię wystraszyła. 
Jest jedna książka, która mnie przepełniła strachem i przerażeniem, ale tę książkę uwielbiam i uważam, że jest dziełem literackim w każdym calu. Mowa tu o książce "Dziewczyna z sąsiedztwa" Jacka Ketchuma. To jest książka, która przeraża, obrzydza i sprawia, że ma się ciarki na plecach. Genialna !

4. SMUTEK, czyli książka, która wycisnęła ze mnie łzy.

Rzadko trafiam na takie książki, bo zazwyczaj czytam kryminały, ale książki, która mnie bardzo poruszyła to książka "Gwiazd naszych wina" Johna Greena. Piękna, życiowa, mądra książka, która opowiada o chorobie i pokazuje, że nigdy nie wolno się poddawać.

5. ZŁOŚĆ, czyli książka, która mnie najbardziej zirytowała.

Sama nie wiem, czy jest w ogóle taka książka. W tej chwili żadna książka nie przynosi mi do głowy.

Oto moja propozycja odpowiedzi na ten tag. Nominuję:

Cynamon Katie Books
strefa czytania
geek of b&t&f


 

6 komentarzy:

  1. Świetny Tag, dziękuję za nominację :*!
    GNW uwielbiam, a Dziewczynę z sąsiedztwa mam w planach. Taaaa.. zgadzam się co do Greya...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci "Dziewczynę z sąsiedztwa". Genialna książka! Czekam na twoją wersję tego tagu. ;)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację. Jest to świetny tag wiec z chęcią odpowiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaaaki cudownyyyy! <3 <3 <3 Uwielbiam bajki i na pewno zrobię ten TAG (tylko zapewne minie sporo czasu) Dziękuję za nominację! ^_^

    OdpowiedzUsuń