"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

czwartek, 3 grudnia 2015

PODSUMOWANIE LISTOPADA 2015

Mamy grudzień! Jeju jak ja czekałam na ten miesiąc. Kocham grudzień. Listopad już za nami co oznacza podsumowanie. Serdecznie zapraszam. W grudniu planuję robić częste posty także miejmy nadzieję, że się uda


WARM-UP 

W listopadzie nie poszło mi najlepiej. W całości przeczytałam 5 książek w tym 2 lektury i zaczęłam czytać 3 książki. 

Przeczytane w całości:
1) "Fangirl" Rainbow Rowell recenzja 
2)  "Każdego dnia" David Levithan recenzja
3) "Konrad Wallenrod" Adam Mickiewicz
4) "Dziady" Adam Mickiewicz  
5) "Porwana i sprzedana" Sarah Forsyth  

Zaczęte, ale nieskończone:
1) "After. Płomień pod moją skórą"  Anna Tod PRZECZYTANE: 100 stron
2) "W pierścieniu ognia" Suzanne Collins PRZECZYTANE: 60 stron.
3)  "Bóg zawsze znajdzie ci pracę" Regina Brett PRZECZYTANE: 20 stron

Łącznie przeczytałam 1552 stron. Nie jestem dumna z tego wyniku, ale też nie ma tragedii. 

TBR:
W tym miesiącu postanowiłam, że nie będę robiła dużego tbr dlatego zaplanowałam do przeczytania tylko 3 książki:

"450 stron" Patrycja Gryciuk. Sięgam po tę książkę, ponieważ sobie, wam i autorce obiecałam, że zrobię to do końca roku. Mam nadzieję, że mi się uda! 


"Dżihadystka. Relacja z wnętrza komórki rekrutacyjnej Państwa Islamskiego" Anna Erelle. Gdy zobaczyłam tę książkę w bibliotece nie mogłam się powstrzymać od jej wypożyczenia. Jest to książka o tak ciekawej fabule, że muszę ją przeczytać. 


"Ziarno prawdy" Zygmunt Miłoszewski. Nie byłoby grudnia bez kolejnego kryminału. Zapowiada się ciekawie. 


Oprócz tego będę czytała lektury m.in "Pana Tadeusza" Adama Mickiewicza i chyba "Kordiana" Juliasza Słowackiego.

Oczywiście chce skończyć to co zaczęłam i sięgnąć po kilka innych. 
A losem z mojego słoiczka TBR jeeeeeeest:
 "Hopeless" Collen Hoover    
 Jeju, lepiej nie mogłam trafić z tą książką. Aaaa, ale będzie zaczytanie. Już nie mogę się doczekać. ;) 

I to wszystko na dziś. Ja idę planować posty na grudzień i czytać czytać czytać, a wam życzę miłego czytania. Buziaky ;* 
     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz