"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

środa, 7 października 2015

Lato już minęło, a przed nami piękna, złota jesień. Czas na podsumowanie miesiąca!

Uwielbiam jesień za to, że mogę usiąść wieczorem pod kocykiem, z herbatą, książką, zapalić świeczkę i czytać! To najpiękniejsza wizja czytelnictwa. We wrześniu przeczytałam 6 książek. Całkiem niezły wynik, zważając na to, że mam jeszcze szkołę.
MUZYKA:
John Newmas "Love Me Again"
Lost Frequencies fast. Janieck Davy "Reality"
Zakochałam się w tych piosenkach! <3
JEDZENIE:
Cappuccino o smaku karmelowym. Kupiłam je w biedronce za 3.99zł chyba i jest przepyszne. Nawet bez cukru ma słodki smak i aromat. Uwielbiam cappuccino, ale to jest najlepsze ze wszystkich, nawet lepsze od orzechowego, które do tej pory było moim ulubionym.

Chipsy LAYS pikantna papryka. Tez są pyszne. I jk staram się często nie jeść chipsów, tak te mogłabym jeść non stop.
Chipsy TOP CHIPS Oregano z biedronki. Tez są pyszne.

Uwielbiam tez herbatkę, którą przywiozła mi ciocia ze Szwajcarii Miód i Imbir. Muszę znaleźć Polski zamiennik, bo ta jest przepyszna. Uwielbiam takie rozgrzewające smaki.




WARM-UP
1. Jakub Ćwiek "Chłopcy" TOM 1 

Na początku miesiąca sięgnęłam po te książkę Chłopcy i powiem szczerze, że nie powaliła mnie na kolana. Zresztą jej recenzja jest już na moim blogu, więc tam możecie zerknąć.

Jest to tom 1 trylogii Chłopcy. Być może sięgnę po kolejne tomy, ale to na pewno nie w najbliższej przyszłości.

Książkę kupiłam w empiku za 0.01zł na promocji 3 za 2 na klasykę. Z moją koleżanką zamawiałyśmy książki z klasyki więc ja wzięłam sobie  za 1 gr.
BANGARANG!



 2. Jessica Vendi "Moje życie od teraz"  




Książka o niesamowicie trudnym temacie jakim jest choroba. I to nie choroba, z którą się rodzisz, a taka, którą się zarażasz. Główna bohaterka jest nastolatką, a już musi zmierzyć się z takim problemem.
Książka pokazuje jakie konsekwencje musi ponieść główna bohaterka za jedną,niewłaściwą decyzję.
Recenzja juz na blogu:
Moje życie...


3. Judith Fatallah "Chuda"



Książka napisana przez nastolatkę. Bardzo podobało mi się w tej książce to, że była napisana przez bardzo młoda osobę, a jest to powieść autobiograficzna. Autorka pisze bardzo prostym, lekkim językiem. Jest bardzo fajnie wydana. Porusza ona bardzo trudny temat, mianowicie temat anoreksji. Bardzo mnie zaciekawił fakt, że napisała ją tak młoda osoba, ale uważam, że naprawdę świetnie sobie z tym poradziła.
 Chuda







4. Matthew Quick "Wybacz mi, Leonardzie" 



Ostatnia książka tego autora jaką miałam okazję przeczytać. Zdecydowania najgorsza książka tego autora.  I jak uwielbiam jego książki dla młodzieży tak ta nie przypadła mi do gustu. I owszem momenty były świetne, ale tylko jakieś fragmenty. Jak na razie muszę pożegnać się z tym autorem, bo przeczytałam wszystkie jego książki.




5. Neil Gaiman "Ocean na końcu drogi"


 Bardzo podobała mi się ta książka. To moje pierwsze spotkanie z Gaimanem, ale na pewno sięgnę po inne jego książki, bo pisze świetnie. Mega podobała mi się ta króciutka książeczka.
 






6. Jack Ketchum "Dziewczyna z sąsiedztwa" 


Jeju, co ja przeżyłam czytając tę książkę! Jest to horror, oparty na autentycznych wydarzeniach. Mamciu, jaka ta książka była mocna. Było w niej tyle wulgaryzmu, momenty mrożące krew w żyłach. Z całego serca współczuje dziewczynie, która musiała to przeżyć.







I to tyle. Takie książki przeczytałam we wrześniu. A co ey przeczytaliście? Piszcze w komentarzach. Cześć. Miłego i zaczytanego wieczora ;**

2 komentarze:

  1. Gratuluję udanego miesiąca :)
    Mam w planach przeczytać Wybacz mi Leonardzie oraz Ocean na końcu drogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. 6 książek to nie jest szczyt moim marzeń na miesiąc, ale biorąc pod uwagę ilość nauki w liceum i inne obowiązki domowe to jestem zadowolona ze swojego wyniku ;) "Ocean na końcu drogi" bardzo mi się spodobał, ale "Wybacz mi, Leonardzie" już troszeczke mniej. Ale warto przeczytać ;)

      Usuń