"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

piątek, 31 lipca 2015





PODSUMOWANIE LIPCA 2015



Lipiec za nami, połowa wakacji za nami :( Przyszedł czas na Podsumowanie Lipca.

WARM-UP 

1) EL James "Nowe oblicze Greya"
2) Stephen Chbosky "Charlie"
3) Dianne Wolfer "Dwa wybory"
4) Matthew Quick "Prawie jak gwiazda rocka"
5) Molly McAdams "Wybieram Ciebie" TOM 1
6) Molly McAdams "Wybieram Miłość" TOM2
7) Eric- Emmanuel Schmitt "Trucicielka"
8) Violet Blue "Poradnik całowania"
9) Jack Ketchum "Czas zamykania"
10) F. Scott Fitzgerald  " Wielki Gatsby"
I zaczęłam czytać jeszcze jedną książkę, mianowicie Cecelia Ahern "Pora na życie"
Przeczytałam kilkanaście stron, ale ta książka idzie na sierpień.
KSIĄŻKA MIESIĄCA:
Zdecydowanie "Charlie". Książce dałam 10/10 i uważam, że jest cudowna. <Recenzja>

PIOSENKA MIESIĄCA:
W tym miesiącu bardzo przypadła mi do gustu piosenka TMK aka Piekielny x Planet ANM x Haju- Eden. Bardzo mi się spodobała , jest taka inna niż słucham na co dzień i wyjątkowa. Uwielbiam ją <3
<Nuta>
 Spodobał mi się również album jednego z moich ulubionych zespołów, a mianowicie Happysad- Jakby nie było jutra.
<Nuta>
Kocham także cover Sofii Karlberg "Take me to church"
<LINK>

FILM:
Nie oglądam jakoś mega dużo filmów, ale bardzo podobał mi się film "Charlie". Jest on nakręcony na podstawie książki o tym samym tytule.
OBSADA:
Logan Lerman jako tytułowy Charlie.
Emma Watson znana z "Harrego Pottera" wcieliła się w rolę Sam, przyjaciółki Charliego.

SERIAL:
Ogólnie w dzieciństwie bardzo lubiłam oglądać ten sitcom na Youtube, ale od jakiegoś czasu leci na Polsacie 2 o 16.00 codziennie więc jeżeli jesteście zainteresowani to tam możecie znaleźć ten serial. Mowa tu o serialu "Miodowe lata". Jeju, oni naprawdę wymiatają. Bardzo zabawny sitcom, mnóstwo jest przy nim śmiechu. Polecam.

JEDZENIE I PICIE:
Zdecydowanie polecam wam nowy smak chipsów Lays Ogórek z jogurtem. Mmmm.... są przepyszne.
A picie? Must Have moich każdych wakacji czyli Tymbark Jabłko Arbuz. Pychota

I to tyle. Dziękuję za poświęcony czas. Do usłyszenia. Pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz