"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

niedziela, 29 marca 2015

Witajcie kochani. Mamy praktycznie koniec miesiąca marca wiec postanowiłam, że dzisiaj poopowiadam wam o moich planach książkowych/ czytelniczych na kwiecień. Jeżeli jesteście zainteresowani takim postem to serdecznie zapraszam!
Powiem wam, że w tym miesiącu przegięłam. To co dzisiaj wam pokaże to naprawdę tylko i wyłącznie moja wina. Powiedziałam sobie, ze na święta wypożyczę sobie tylko 3 bądź 4 książki a tu w magiczny sposób zrobiło się 14 o.O. Magia . Ale mam nadzieję, że przynajmniej połowę z tych książek uda mi się przeczytać.Są tutaj książki zarówno moje jak i pożyczone od kogoś, czy wypożyczone w bibliotece.  Tyle wstępu. Przejdźmy do konkretów. Książki będę przedstawiała chronologicznie od góry.


1)Agata Christie "Randez-vous ze smiercią"
Uwielbiam kryminały Agaty Christie i zawsze z przyjemnością po nie sięgam. W tym miesiącu też zdecydowałam się na jej książkę . Jest to kryminał ,ma 210 stron, ja wypożyczyłam sobie ją w bibliotece. 
2)Becca Fitzpatrick "Crescendo"
Jest to kontynuacja bestsellerowej powieści "szeptem". Pierwsza część bardzo mi się spodobała, więc zdecydowałam się, że przeczytam kolejne. Mimo tego, ze ja nie lubię tego typu książek to po te książki sięgam z przyjemności i na pewno przeczytam kolejne części, czyli "Cisza" i "Finale". Książka ma 395 stron i ją również mam z biblioteki.
3)Jane Austen "Duma i uprzedzenie"
I znowu książka, po którą podejrzewam, że nigdy bym nie sięgnęła. A jednak. Ta książka ma tyle pozytywnych i dobrych uwag, że stwierdziłam , co mi szkodzi, przeczytam . Sama nie wiem, czy mi się spodoba, ale to się okaże. Ma 382 strony                                                                   i również jest z biblioteki. 
4.Nicholas Sparks "Jesienna miłość"
No i w końcu  książka jednego z moich ulubionych pisarzy. JESIENNA MIŁOŚĆ! Postanowiłam, że w kwietniu muszę przeczytać jakąś książkę Sparksa i jest! Poruszająca serca historia pierwszej miłości, została sfilmowana jako "Szkoła uczuć". Ma 223 strony. Jest z biblioteki.
5.Dianne Wolfer "Dwa wybory"
Tę książkę kupiłam na allegro, ponieważ spodobała mi się tematyka.  Mam nadzieję, że spodoba mi się również książka. Z niecierpliwością czekam na przeczytanie tej książki. Ma 276 stron i jest moja własności.
6.William Shakespeare "Makbet"
Szekspir u mnie?! o.O Wow. Spokojnie, to tylko lektura szkolna. Kiedyś trzeba zacząć czytać lektury. Nie lubie tego typu książek ze względu na to, że mają trudny język i takiej książce trzeba poświęcić trochę czasu. Ale przeczytam! Ma 165 stron.
7.Federico Moccia "Trzy metry nad niebem" 
Aż wstyd się przyznać, ale mam tę książkę już rok w swojej "biblioteczce" i jeszcze jej nie czytałam. Dostałam ja na walentynki w ubiegłym roku od mojego chłopaka. Film uwielbiam, wiec mam nadzieję, że i książkę pokocham. Już nie mogę się doczekać. 350 stron, prezent :)
I kilka książek, które pożyczyłam, ale nie będę się o nich rozpisywała, bo nie wiem nic o nich.
8.Jean Barrett "ZŁOTA ARENA" 156 stron
9.Robyn Donald "POŻEGNANIE PRZESZŁOŚCI" 160 stron
10. Penny Jordan "POWÓD DO ŻYCIA" 158 stron
11.Anne Mather "NIEDYSKRECJA" 160 stron
11. Laura MacDonald "PRZYCHODNIA CIEPŁYCH UCZUĆ" 154 strony
12.Rebecca Winters "Ucieczka z raju" 171 stron
13.Julianna Morris "Randka z milionerem"143 strony
14.Bronwyn Jameson "Wybór Julii" 154 strony

Łącznie : 3257 stron!
To już wszystko . Dziękuje za uwagę. Do następnego postu. Miłej niedzieli :**
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz