"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

piątek, 18 maja 2018

CZYTAM PRZEZ 24 H! #1

Hejka!
Z racji tego, że w piątek miałam wolne, a przez to, że ostatnio bardzo dużo pracowałam i nie miałam czasu na nic bardzo brakowało mi czytania. Dlatego zdecydowałam się, że wezmę udział w 24h wyzwaniu książkowym. Widziałam takie filmiki na kanałach na YT u Made by Caroline i Anity z Book Rewiev. Z racji tego, że obie dziewczyny uwielbiam postanowiłam pójść w ich ślady i po prostu czytać. \Kanał Karoliny
Kanał Anity

Troszkę nagięłam zasady i mój maraton zaczął się o godzinie 20, w czwartek 10 maja, a skończył się o godzinie 20, w piątek 11 maja. Na TBR wybrałam sobie 2 książki, które wam zaraz pokażę. Jak mi poszło? Zaraz się dowiecie !!

TBR na ten maraton 2 książki:
"Its ends with us" Colleen Hoover
"Grzech aniołów" Charlotte Link

CZWARTEK, GODZINA 20.00
Zaczynamy!


W tym dniu czytałam do godziny 00.00 i przeczytałam połowę książki, czyli 150 stron książki. Poszłam spać, bo byłam strasznie zmęczona, ale za to zaczęłam czytać następnego dnia już o godzinie 9.

PIĄTEK, 9.00

Przeczytałam 40 stron książki w międzyczasie robiąc śniadanie i pijąc herbatę.

PIĄTEK, 13.30

Skończyłam pierwszą książkę. O tej godzinie skończyłam również swój maraton, ponieważ od godziny 13,30 nie przeczytałam już ani jednej strony. Spotkałam się później ze znajomymi i już nie czytałam.

Jeżeli chodzi o maraton to bardzo mi się spodobał, dlatego że przeczytałam jedną książkę w ciągu dnia, a to wspaniały wynik przynajmniej dla mnie.  Na pewno w przyszłości powtórzę ten maraton. Buźka ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz