"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

wtorek, 24 kwietnia 2018

"NIEODNALEZIONA" REMIGIUSZ MRÓZ RECENZJA KSIĄŻKI

Hejka!
Dzisiaj przychodzę do was z recenzją książki! Jeee! Po kilku miesiącach w końcu recenzja! Zapraszam!

Tytuł: "Nieodnaleziona"
Autor: Remigiusz Mróz
Wydawnictwo: Filia
Kategoria: Thriller
Liczba stron: 400
Opis:
Gdybym oświadczył jej się chwilę wcześniej, nigdy by do tego nie doszło. Nie napadnięto by nas, ja nie trafiłbym do szpitala, a ona nie zniknęłaby na zawsze z mojego życia.
Dziesięć lat po zaginięciu narzeczonej, Damian Werner jest pewien, że nigdy więcej jej nie zobaczy. Pewnego dnia trafia jednak niespodziewanie na ślad ukochanej – ktoś zamieszcza jej zdjęcie na jednym z profili spotted, szukając dziewczyny.
Werner jest gotów przyjąć, że to przypadkowe podobieństwo, spotter wgrywa jednak drugie zdjęcie. Zdjęcie, które zrobił jej sam Werner na kilka dni przed zaginięciem – i którego nikomu od tamtej pory nie pokazał.
Kto szuka dziewczyny? I czy to naprawdę ona pojawiła się po dziesięciu latach?
Damian znał swoją narzeczoną od dziecka, spędzali ze sobą każdą chwilę. Szukając odpowiedzi na kolejne pytania, odkrywa jednak, że nie wiedział o niej wszystkiego... 



Twórczość Remigiusza Mroza nie jest mi obca, ponieważ kilka książek tego autora już czytałam, a tyle ile jego książek nieprzeczytanych mam na półce to szkoda gadać. Kiedy zobaczyłam premierę tej książki od razu musiałam ją kupić i już dzień po premierze miałam te książkę w domu.

Autor tej książki uwiódł mnie przede wszystkim tym, że jest to pierwszy polski thriller psychologiczny. Ja jako fanka Remigiusza nie mogłam się doczekać tej premiery, chociaż osobiście średnio jestem przekonana co do szybkości wydawania książek pana Mroza.

Niesamowicie podoba mi się tematyka książki. Czegoś takiego na polskim rynku jeszcze nie było. Książka jest napisana bardzo dobrym językiem, bardzo szybko się ją czyta. Historia niesamowicie wciąga i sprawia, że nie można się od niej oderwać. Bardzo duża część książki porusza temat przemocy w rodzinie. Bardzo szanuję autora za to w jaki sposób uchwycił ten problem, bo zrobił to po mistrzowsku. W mojej ocenie jest to bardzo trudny temat i ogromne brawa dla Remigiusza za to, że w thrillerze poruszył ten temat.

"Nieodnaleziona" jest powieścią rewelacyjną. Porusza wiele kwestii, głównie przemoc w rodzinie, ale nie tylko. Autor świetnie rozpracował bohaterów, wszedł głęboko w ich psychikę i wczuł się w ich sytuację. Bardzo wam tę książkę polecam. To jedna z lepszych polskich pozycji jakie kiedykolwiek w życiu dane mi było przeczytać. Remigiusz Mróz tą książką udowodnił, że wcale nie jest gorszy od zagranicznych pisarzy. Polecam serdecznie! Rewelacyjna książka.
PS. Moja koleżanką, która jest moją czytelniczą bratnią duszą, bo czyta te same książki co ja przeczytała tę książkę z mojego polecenia i jest równie zachwycona jak ja, więc to już o czymś świadczy. POLECAM! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz