"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

poniedziałek, 30 kwietnia 2018

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE KWIETNIA 2018

Hejka!
Jak wam mija życie? Ja właśnie wróciłam z pracy, zrobiłam sobie herbatę w moim nowym imbryku, który dostałam na urodziny, a teraz zabieram się za nadrabianie zaległości, a są one na prawdę ogromne. Zapraszam was na czytelnicze podsumowanie kwietnia.

Zarówno marzec jak i kwiecień były dla mnie bardzo złe jeżeli chodzi o czytanie. W marcu przeczytałam 4 książka, a w kwietniu możemy zauważyć tendencję spadkową, bo przeczytałam 3 książki. Porażka. Ma nadzieję, że ten spadek nie utrzyma się, i że w maju będzie więcej książek.


Tytuł: "Spowiedź mordercy"
Autor: Molly Molloy& Charles Bowden
Wydawnictwo: Pascal
Kategoria: Thriller
Liczba stron: 300
Opis:
Jest doskonale wyszkolony i śmiertelnie niebezpieczny.Bezlitośnie zabijał swoje ofiary.Dziś nawet ich nie pamięta.Były dowódca policji stanowej w Chihuahua i Juárez, bezlitośnie zabił setki ludzi i był ekspertem w porwaniach i torturach.Latami trenowany przez policję, opłacany przez FBI został wyszkolony na doskonałego zabójcę.Nigdy nie został oskarżony za przestępstwa, które popełnił i wciąż żyje na wolności.Jako jedyny zdecydował się ujawnić tajemnice karteli narkotykowych w Meksyku i USA.Nieważne, czy w grę wchodzi kula, nóż czy cios. Zadaniem zabójcy jest załatwienie wyznaczonego człowieka.Po raz pierwszy, z pełną świadomością i brutalnością tego co przeżył i co zrobił, ten meksykański płatny morderca zdecydował się ujawnić prawdę o kartelach narkotykowych i korupcji, które rządzą światem.ZabijałCóż, są różne sposoby zabijania. Żaden z nich nie jest specjalnie przyjemny. Najłatwiej jest ich po prostu zastrzelić. Jednak żaden z bossów nie chce, żeby umierali szybko czy bezproblemowo.TorturowałUbranie moczy się w wodzie, a następnie podłącza ciało do gniazdka elektrycznego kablem dziesiątką, żeby wytrzymał napięcie... Kable mocuje się do palców u stóp i włącza do prądu. Po dwóch dziesięciosekundowych zabiegach człowiek powie ci wszystko, co chcesz, dosłownie wszystko.W końcu sam stał się celem...


Jeżeli jesteście fankami/ fanami wszelkiego rodzaju zbrodni, morderstw itd (nie, nie jestem wariatką, po prostu pasjonuję się psychiką morderców i uwielbiam wątek seryjnych morderstw itp) to ta książka może wam się spodobać. Ja ją polubiłam, jest pisana z perspektywy mordercy, który ma na swoim sumieniu niejedno. Przede wszystkim książka ta jest napisana bardzo lekko, czytając ją miałam wrażenie, że jestem na kawie z kolegą, który opowiada mi o swoich przeżyciach. Dobra książka, która pokazała mi, że nie powinniśmy oceniać ludzi po ich zachowaniu, wyglądzie, czy czynach. Polecam!


Tytuł: "Na skraju załamania"
Autor: B.A.Paris
Wydawnictwo: Albatros
Kategoria: Thriller
Liczba stron: 352
Opis:
DESZCZOWA NOC, GŁUCHE TELEFONY I TO OKROPNE POCZUCIE WINY…
Wszystko zaczęło się tamtej nocy. W lesie.
Cass Anderson nie zatrzymała się, by sprawdzić, czy siedząca w zaparkowanym na leśnej drodze samochodzie kobieta nie potrzebuje pomocy. Teraz nieznajoma nie żyje. Od tamtej feralnej nocy Cass nie może się pozbierać – regularnie powtarzające się głuche telefony mącą jej spokój, a ona sama czuje, że nieustannie jest obserwowana. Nawet najmniejszy dźwięk przyprawia ją o przyspieszone bicie serca i ciarki. Nękana wyrzutami sumienia zaczyna miewać kłopoty z pamięcią. Coraz częściej nie może sobie przypomnieć, czy zażyła lekarstwa, jaki kod odblokowuje alarm, gdzie zaparkowała samochód, dlaczego zamówiła dziecięcy wózek, skoro nie jest w ciąży, i czy leżący na blacie w kuchni nóż na pewno nie był pokryty krwią… Jedyne, czego nie może wyrzucić z pamięci, to twarz zamordowanej kobiety.
Autorka ZA ZAMKNIĘTYMI DRZWIAMI, bestsellera, który wywołał sensację na międzynarodowym rynku wydawniczym, a w Polsce gościł na listach bestsellerów przez ponad 30 tygodni, powraca z nowym elektryzującym thrillerem psychologicznym! 
Zaskakujące zwroty akcji i ciągłe napięcie przyprawią Was o gęsią skórkę!
JEŚLI NIE MOŻESZ UFAĆ NAWET SOBIE, TO KOMU MOŻESZ WIERZYĆ?


Nie napiszę nic więcej, tylko to, że książka jest świetna i musi ją przeczytać każdy kto lubi kryminały i thrillery. Najlepsza książka tego miesiąca, zdecydowanie. POLECAM!!

Tytuł: "Ostatni raz gdy rozmawialiśmy"
Autor: Fiona Sussmann
Wydawnictwo: Kobiece
Kategoria: Kryminał
Liczba stron: 376
Opis:
Jak rozpoznać chwilę, której konsekwencje rzucą mroczny cień na dalsze życie.
Carla Reid planowała spokojny wieczór. Chciała świętować rocznicę ślubu z mężem Kevinem i dorosłym synem Jackiem. Od dawna nie czuła się tak dobrze w ich domu. Nie spodziewała się, że obcy mężczyzna brutalnie przerwie trwającą idyllę. Ben Toroa odebrał jej wszystko, co kochała. Clara musi ułożyć sobie życie na nowo, bo poprzednie odeszło razem z jej bliskimi.
Ben mierzy się z konsekwencjami tragicznej nocy. Czy posępne mury koszmarnego więzienia czegoś go nauczyły? Czy wieczór, który zakończył szczęśliwe życie Carli, może ocalić kogoś innego? Czy wróg może stać się ofiarą, a ofiara zbawcą?






I to już wszystkie książki, które przeczytałam w tym miesiącu. Mam ogromną nadzieję, że w maju nadrobię chociaż część z moich czytelniczych zaległości. A tymczasem żegnam się z wami. Buźka ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz