"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

czwartek, 31 sierpnia 2017

BOOK HAUL SIERPIEŃ 2016

Hejka!
Właśnie przyszła do mnie paczka z 3 nowiutkimi książkami, które dostałam od mojego ukochanego (2 dostałam, jedną kupiłam sobie sama). Dodatkowo jedną książkę zamówiłam sobie już wcześniej i jedną dokupiłam w biedronce podczas zakupów. Także zebrałam 5 nowiuśkich perełek ( mam nadzieję) chociaż nie ukrywam, że przesyłka, która właśnie do mnie dotarła zapowiada się obiecująco i już nie mogę się doczekać kiedy usiądę wygodnie w fotelu i zacznę je czytać. Niestety czeka mnie dwutygodniowy wyjazd za granicę w celach zarobkowych, wiec nici z natychmiastowego przeczytania tych pozycji, ale może jakimś cudem uda mi się je przeczytać jeszcze we wrześniu. Zapraszam!

Zacznę może od książki, którą kupiłam w biedronce podczas zakupów spożywczych. Nie jest to pozycja, którą planowałam zakupić, ale ja kupiłam, bo skusiła mnie cena 12,99zł ;)



Następną książkę zamówiłam na stronie aros.pl.

Tytuł: "Opowieść podręcznej"
Autor: Margaret Atwood
Wydawnictwo: Wielka Litera
Liczba stron: 368
Kategoria: Literatura współczesna
Opis:
Wstrząsająca antyutopia o piekle kobiet. Świat jak z najgorszego koszmaru, gdzie reżim i ortodoksja są jedynym prawem.
Freda jest Podręczną w Republice Gilead. Może opuszczać dom swojego Komendanta i jego Żony tylko raz dziennie, aby pójść na targ, gdzie wszystkie napisy zostały zastąpione przez obrazki, bo Podręcznym już nie wolno czytać. Co miesiąc musi pokornie leżeć i modlić się, aby jej zarządca ją zapłodnił, bo w czasach malejącego przyrostu naturalnego tylko ciężarne Podręczne mają jakąś wartość.
Ale Freda pamięta jeszcze, choć wydaje się to nierealne, że kiedyś miała kochającego męża, wychowywali córeczkę, miała pracę, własne pieniądze i mogła mówić. Ale tego świata już nie ma…


No i na końcu moja najbardziej wyczekiwana przesyłka z książkami, o których przeczytaniu marzę od momentu ich wydania. Zamówienie pochodzi ze strony czytam.pl. Akurat się załapałam na świetne promocje, więc podam wam ceny tych książek poniżej.
"Czarna Madonna" - 23,65 zł
"Bad mommy"- 19,20zł
"Lokatorka"- 26,11zł


Tytuł: "Czarna madonna"
Autor: Remigiusz Mróz
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Liczba stron: 460
Kategoria: Horror
Opis:
Boeing 747 irlandzkich linii lotniczych miał wylądować w Tel Awiwie o trzeciej w nocy. Nigdy nie dotarł na miejsce, a kontakt z maszyną utracono gdzieś nad Morzem Śródziemnym. Na pokładzie znajdowało się 520 osób, w tym narzeczona Filipa, która miała odbyć pielgrzymkę do Bazyliki Grobu Świętego.
Przez pierwsze godziny Filip wierzy, że samolot się odnajdzie. Nic nie wskazuje na zamach, straż przybrzeżna nie odnajduje wraku, a co jakiś czas do kontroli lotów dociera sygnał z transpondera.
Co stało się z boeingiem? Jaki związek ma jego zniknięcie z podobnymi zdarzeniami?
I jakie znaczenie ma obraz Matki Bożej, nazywany Czarną Madonną?
Pierwsze odpowiedzi każą Filipowi sądzić, że niewiedza naprawdę jest błogosławieństwem.



Tytuł: "Bad mommy"
Autor: Tarryn Fisher
Wydawnictwo: Sine Qua Non
Liczba stron: 320
Kategoria: Thriller
Opis:
Jolene i Darius Avery są szczęśliwą parą, wspólnie wychowują kilkuletnią Mercy. Pewnego dnia do sąsiedniego domu wprowadza się tajemnicza Fig. Szybko zaskarbia sobie sympatię młodego małżeństwa i staje się nieodłączną przyjaciółką Jolene. Z czasem zachowanie Fig staje się coraz bardziej niepokojące – dom wypełnia identycznymi rzeczami jak u przyjaciółki, kupuje te same ubrania, a jej Instagram zawiera zdjęcia Dariusa...  




Tytuł: "Lokatorka"
Autor: J.P.Delaney
Wydawnictwo: Otwarte
Liczba stron: 416
Kategoria: Thriller
Opis:
Idealne mieszkanie. Wymarzona lokatorka. Doskonała zbrodnia.
Emma już nie mieszka przy Folger Street 1, na jej miejsce wprowadza się Jane. Obie lokatorki, obecna i była, są do siebie bardzo podobne: kolor włosów, rysy twarzy, pragnienie rozpoczęcia wszystkiego od nowa. Ultranowoczesne mieszkanie wymaga dostosowania się do surowych reguł narzuconych przez właściciela, ale wydaje się idealne do porządkowania życiowego chaosu. Kobiety łączy coś jeszcze – enigmatyczna więź z właścicielem apartamentu. Jednak po pewnym czasie obok pożądania pojawia się niepewność i niepokój. Co różni Emmę i Jane? Emma już nie żyje, Jane jeszcze tak.
Doskonały thriller psychologiczny, który podbił listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.  


Aaaaaa... Już nie mogę doczekać się kiedy je wszystkie przeczytam. Dajcie mi więcej czasu!!! Buziaki ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz