"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

czwartek, 29 czerwca 2017

TBR NA BOOKATHON 2017

Hejka!
Dzisiaj przychodzę do was ze świetna wiadomością! Od 3 do 10 lipca ruszamy z kolejną edycją bookathonu! Z racji tego mam dla was tbr na nadchodzący tydzień. Serdecznie zapraszam!

Oto kategorie:
1. Książka, w której ważną rolę odgrywają zwierzęta.
2. Książka o przyszłości.
3. Przeczytaj złą książkę.
4. Biografia.
5. Książka, która porusza temat tabu.
6. Książka zekranizowana w 2016 lub 2017
7. Przeczytaj co najmniej 1500 stron

Dobra, przejdźmy teraz do mojego TBR, czyli książek, które wybrałam do poszczególnych kategorii.

Mam problem z jedną kategorią, a dokładnie z książko o przyszłości, bo ja nienawidzę science fiction, ani fantastyki, dlatego tutaj zrobię sobie lukę i jak skończę wszystko co mam zaplanowane, to wtedy coś sobie dobiorę.

1) Jedyną książką, która pasuje mi do tej kategorii to książka "O psie, który jeździł koleją" Romana Pisarskiego

2) Tutaj sobie dobiorę jakąś książkę.
3) Ja złą książkę w tym wypadku podciągnęłam do kategorii książki, której nigdy nie skończyłam czytać i jest nią książka "Sherlock Holmes. Studium w Szkarłacie" .

4) Nick Vujicic "Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń"

5) i 6) Margaret Atwood "Opowieść podręcznej" 

 
 7) 1500 stron

Łącznie mam do przeczytania 1000 stron, ale jednej książki jeszcze nie wybrałam, więc powinnam przekroczyć 1500 stron.

Buziaki ;*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz