"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

czwartek, 8 czerwca 2017

FRUIT BOOK TAG !

Hejka!
Dzisiaj zapraszam was na owocowy book tag. Ja uwielbiam owoce, więc mam nadzieję, że ten tag będzie równie smaczny jak same owoce.

1. ANANAS: Książka z najbardziej egzotycznym miejscem akcji. 

Może Nowy York nie jest egzotycznym miejscem, ale tak uwielbiam te książki, że muszę o nich powiedzieć. Mowa tu o książce, a właściwie serii DIMILY i książce "Czy wspominałam, że za tobą tęsknię". Akcja tej powieści rozgrywa się w NY. Ta książka według mnie jest fenomenalna, ponieważ bohaterowie są świetni, miejsce świetnie opisane i te książki czyta się od deski do deski. Serdecznie wam polecam tę serię. Kocham ją!! <3

2. BANAN: Książka, która zawsze wywołuje uśmiech na twojej twarzy.

Każda książka wywołuje uśmiech na mojej twarzy!

3. MALINA: Najsłodszy książkowy pocałunek.

Najsłodszym pocałunkiem, który mi się kojarzy jest pocałunek Archera i Bree z książki "Bez słów".

4. TRUSKAWKA: Powieść polskiego autora, której akcja nie dzieje się w Polsce. 

Co prawda czytałam tę książki jakieś kilka lat temu, ale z tego co pamiętam akcja tej powieści dzieje się poza granicami naszego państwa. Mowa tu o książce Patrycji Gryciuk "450 stron", która bardzo, ale to bardzo mi się podobała. 

5. CYTRYNA: Książka, po przeczytaniu której miałaś kwaśną minę. 

Szczerze powiedziawszy kwaśną minę miałam podczas czytania książek Sylvii Day. Przeczytałam jej 2 książki, ponieważ bardzo mnie ciekawiła twórczość tej autorki jednak szczerze powiedziawszy nie przypadła mi ona do gustu. Mam przed sobą jeszcze serię o Crossie, ale książka "Nie igraj ze mną", którą przeczytałam jest beznadziejna. 

6. JAGODA: Książka, której akcja dzieje się w lesie.

Hmmm... Szczerze powiedziawszy mam spory problem z dopasowaniem książki do tej kategorii. Ale wydaje mi się, że odpowiednią do niej książką będzie książka "Igrzyska śmierci" Colleen Hoover. 

7. ARBUZ: Książka idealna na upał. 

Każda! Nie lubię dzielić książek na pory roku, ponieważ każdą książkę można czytać w różnych porach roku. W każdej książce można odkryć coś wyjątkowego niezależnie od pory roku, dnia, czy miesiąca.

8. WINOGRONO: Książka z dużą ilością bohaterów. 

Ponownie powiem tu o książce "Igrzyska śmierci". Jest tu dużo bohaterów i dużo się w niej dzieje. Mimo tego, że w tej książce bohaterów nie brakuje to da się to "ogarnąć" i nie przeszkadza to w czytaniu. 

9. CZEREŚNIA: Książka, która fabułą przypomina inną.

Nie przypominam sobie takich książek.

Taguję wszystkich, którym podoba się ten post.

Do usłyszenia w kolejnym poście.Buziaki ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz