"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

czwartek, 25 maja 2017

"PONAD WSZYSTKO" NICOLA YOON- RECNZJA

Hejka!
Dzisiaj mam dla was recenzję książki, która dla mnie jest totalnie wyjątkowa i inna niż te, które czytam na co dzień.

Tytuł: "Ponad wszystko"
Autor: Nicola Yoon
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Liczba stron: 325 
Kategoria: Literatura młodzieżowa
Opis:
Maddy jest uczulona dosłownie na wszystko. Nigdy nie opuszcza domu, a jedynymi osobami, które widuje, są jej mama i pielęgniarka. Ale pewnego dnia musi zmierzyć się ze światem zewnętrznym i wtedy spotyka Olly’ego. Czy podejmie największe ryzyko w swoim życiu?  







Trzeba przyznać, że temat tej książki jest bardzo dziwny u inny. Nastolatka, która ma alergię na cały świat. Nie może spotykać się z rówieśnikami, wychodzić na dwór i przede wszystkim mieć normalnego życia. Pewnego dnia poznaje Ollego, chłopaka, w którym się zakochuje. Od tej pory jej życie zmienia się o 360 stopni. Zaczyna z nim czatować, pisać i komunikują się przez okno swoich sypialni. Jest ona molem książkowym.

Ja jestem zakochana w wydaniu tej książki. Śliczna okładka, minimalistyczna, ale piękna. W środku są krótkie rozdziały, maile, zapiski, notatki itp.

Książka jest napisana bardzo prosto, czyta się ją bardzo szybko. Tak naprawdę jest to lektura na jeden wieczór. Myślę, że jest to idealna książka na letni wieczór, wakacje, ponieważ jest lekka, szybka. Pokazuje też, że powinniśmy spełniać swoje marzenia mimo wszystko.

Myślę, że jeszcze sięgnę po książki tej autorki, bo naprawdę podoba mi się to jak ona pisze. Serdecznie wam polecam tę książkę. Jest ona idealna na tę porę roku.

Bardzo mnie też zaskoczyło zakończenie. Na prawdę się tego nie spodziewałam.

Do zobaczenia. Buziaki ;*

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz