"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

czwartek, 6 kwietnia 2017

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE MARCA 2017

Hejka!
Marzec minął, a to oznacza tylko jedno - czas podsumowań! Nie wiem jak będzie z podsumowaniami i postami w najbliższych 2 miesiącach, bo mam maturkę, ale mam nadzieję, że uda mi się coś robić i rozwijać przez ten czas. Ale wszystko się okaże. Zrobię wszystko, aby posty pojawiały się jak najczęściej i jak najlepsze jakościowo. W tym miesiącu nie popisałam się czytelniczo i przeczytałam tylko 3 książki w całości, ale dobre i to.


Tytuł: "Rozkosze nocy"
Autor: Sylvia Day
Wydawnictwo: Akurat
Liczba stron: 304
Kategoria: Romans
Opis:
Bywają takie zmysłowe przyjemności, których można zaznać tylko w nocy… Przychodzi o Zmierzchu pomiędzy snem a rzeczywistością, aby spełnić jej tajemne pragnienia. Lyssa Bates nigdy nie doświadczyła takiej ekstazy, którą przyniósł jej mężczyzna o głębokich, przenikających duszę, niebieskich oczach, w których tkwi obietnica kuszącej bliskości i dekadenckich doznań. Ale ten nieznajomy, kochanek, nieśmiertelny uwodziciel jest tylko snem – fantomem z nocnych fantazji, który pewnego dnia materializuje się w drzwiach jej mieszkania.
Kapitan Aidan Cross wypełnia misję a namiętność, która trawi ich oboje, zarówna ich ciała jak i dusze, może mieć niebezpieczne konsekwencje w świecie snów… po obudzeniu zresztą też.



Tytuł: "Powietrze, którym oddycha"
Autor: Brittainy C. Cherry
Wydawnictwo: Filia
Liczba stron: 400
Kategoria: Romans
Opis:
Ostrzegano mnie przed Tristanem Colem.
„Trzymaj się od niego z daleka”, mówili.
„Jest okrutny”.
„Jest zimny”.
„Życie go nie oszczędzało”.
Łatwo skreślić człowieka na podstawie jego przeszłości. Właśnie dlatego łatwo dostrzec w Tristanie potwora.
Ale ja nie potrafiłam tego zrobić. Zaakceptowałam spustoszenie, które w nim panowało. Sama czułam się bardzo podobnie.
Oboje wypełnieni pustką.
Oboje szukający czegoś innego. Czegoś więcej.
Oboje pragnęliśmy poskładać roztrzaskane fragmenty naszej przeszłości.
Może wtedy moglibyśmy nareszcie przypomnieć sobie, jak się oddycha.



Tytuł: "Tango"
Autor: Sławomir Mrożek
Wydawnictwo: Noir sur Blanc
Liczba stron: 113
Kategoria: Dramat
Opis:
Wydając Tango w nowej szacie graficznej chcieliśmy przypomnieć, że ten dramat to nie tylko bardziej lub mniej lubiana lektura szkolna, ale najbardziej znany i najważniejszy utwór Sławomira Mrożka o społecznych zagrożeniach. Warto go poznać, warto do niego wracać – mamy nadzieję, że to nowe wydanie będzie do tego zachęcać.
W 2009 r. w Teatrze Narodowym Jerzy Jarocki po raz kolejny wystawił Tango. Okazało się, że choć od napisania tego tekstu minęło ponad 40 lat, wciąż mówi on o nas.



Zaczęłam również czytać jedną książkę i jestem na 100 stronie.


Tytuł: "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno"
Autor: Kirsty Moseley
Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Liczba stron: 356
Kategoria: Literatura młodzieżowa
Opis:
Od zawsze unikam jakiegokolwiek fizycznego kontaktu. Dotykać może mnie tylko mama, mój brat Jake i… Liam. Od ośmiu lat co wieczór chłopak z domu naprzeciwko zakrada się przez okno do mojej sypialni i zasypiamy niewinnie przytuleni. Gdyby Jake wiedział, że Liam spędza u mnie każdą noc, chybaby go zabił. Liam to największe szkolne ciacho. Szaleją za nim wszystkie dziewczyny, a on zmienia je jak rękawiczki. Nie mogę go rozgryźć. W dzień zachowuje się jak megadupek, a w nocy jest ciepły i kochany. Wiem, że nie mogę się w nim zakochać – związki Liama nie trwają dłużej niż kilka nocy…

No i to tyle. Takie moje ogromne podsumowanie miesiąca. Mam nadzieję, że sobie na wakacjach odbije i zasypię was recenzjami nowych książek. Buziaczki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz