"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

sobota, 25 marca 2017

ZDOBYCZE BIBLIOTECZNE #2 2017

Hejka!
Wróciłam!! Przepraszam za długą przerwę, ale nie miałam ostatnio na nic czasu poza nauką. Niestety maturalny czas pochłania mnie bez reszty, ale obiecuję, że postaram się poprawić. Znowu wypożyczyłam książki, więc zapraszam na zdobycze biblioteczne. Znalazłam w bibliotece kilka perełek, ale nie wiem kiedy jak to wszystko przeczytam!!

Tytuł: "Powietrze, którym oddycha"
Autor: Brittainy C.Cherry
Wydawnictwo: Filia
Liczba stron: 397
Kategoria: Romans
Opis:
Ostrzegano mnie przed Tristanem Colem.
„Trzymaj się od niego z daleka”, mówili.
„Jest okrutny”.
„Jest zimny”.
„Życie go nie oszczędzało”.
Łatwo skreślić człowieka na podstawie jego przeszłości. Właśnie dlatego łatwo dostrzec w Tristanie potwora.
Ale ja nie potrafiłam tego zrobić. Zaakceptowałam spustoszenie, które w nim panowało. Sama czułam się bardzo podobnie.
Oboje wypełnieni pustką.
Oboje szukający czegoś innego. Czegoś więcej.
Oboje pragnęliśmy poskładać roztrzaskane fragmenty naszej przeszłości.
Może wtedy moglibyśmy nareszcie przypomnieć sobie, jak się oddycha.


Tytuł: "Lawendowy pokój"
Autor: Nina George
Wydawnictwo: Otwarte
Liczba stron: 344
Kategoria: Literatura współczesna
Opis:
W swojej księgarni – o wiele mówiącej nazwie "Apteka Literacka" – Jean Perdu sprzedaje książki tak jak farmaceuta medykamenty. Umiejętnie rozpoznaje, co ktoś nosi w sercu, i proponuje odpowiednią fabułę na konkretny problem. Nie potrafi jednak uleczyć własnego cierpienia, które zaczęło się pewnej nocy wiele lat temu, kiedy odeszła od niego ukochana kobieta. Wszystko się zmienia, gdy Jean w końcu otwiera pozostawiony przez nią list. Wcześniej nie miał odwagi go przeczytać… Zachwycająca historia o miłości, która przywraca do życia.


Tytuł: "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno"
Autor: Kirsty Moseley
Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Liczba stron: 351
Kategoria: Literatura młodzieżowa
Opis:
Od zawsze unikam jakiegokolwiek fizycznego kontaktu. Dotykać może mnie tylko mama, mój brat Jake i… Liam. Od ośmiu lat co wieczór chłopak z domu naprzeciwko zakrada się przez okno do mojej sypialni i zasypiamy niewinnie przytuleni. Gdyby Jake wiedział, że Liam spędza u mnie każdą noc, chybaby go zabił. Liam to największe szkolne ciacho. Szaleją za nim wszystkie dziewczyny, a on zmienia je jak rękawiczki. Nie mogę go rozgryźć. W dzień zachowuje się jak megadupek, a w nocy jest ciepły i kochany. Wiem, że nie mogę się w nim zakochać – związki Liama nie trwają dłużej niż kilka nocy…


Tytuł: "Nie igraj ze mną"
Autor: Sylvia Day
Wydawnictwo: Wielka Litera
Liczba stron: 320
Kategoria: Romans
Opis:
Simon Quinn może mieć każdą kobietę, jakiej zapragnie. Wybiera tylko te, które godzą się na jego zasady gry - żadnych zobowiązań. Ale Lysette Rousseau jest jedyną, której nie może rozgryźć. Piękna, zmysłowa - idealna zabawka w rękach uwodziciela. A jednak jest w niej coś, czym jeszcze żadna kobieta go nie kusiła. W jednej chwili wyzywająca, bierze to, czego chce, a zaraz potem obezwładnia słodką niewinnością. Jej tajemnica może ściągnąć na Simona tylko kłopoty, ale nie potrafi oprzeć się tej pokusie...



Tytuł: "Rozkosze nocy"
Autor: Sylvia Day
Wydawnictwo: Akurat
Liczba stron: 304
Kategoria: Romans
Opis:
Bywają takie zmysłowe przyjemności, których można zaznać tylko w nocy… Przychodzi o Zmierzchu pomiędzy snem a rzeczywistością, aby spełnić jej tajemne pragnienia. Lyssa Bates nigdy nie doświadczyła takiej ekstazy, którą przyniósł jej mężczyzna o głębokich, przenikających duszę, niebieskich oczach, w których tkwi obietnica kuszącej bliskości i dekadenckich doznań. Ale ten nieznajomy, kochanek, nieśmiertelny uwodziciel jest tylko snem – fantomem z nocnych fantazji, który pewnego dnia materializuje się w drzwiach jej mieszkania.
Kapitan Aidan Cross wypełnia misję a namiętność, która trawi ich oboje, zarówna ich ciała jak i dusze, może mieć niebezpieczne konsekwencje w świecie snów… po obudzeniu zresztą też.



Tytuł: "Wybór"
Autor: Nicholas Sparks
Wydawnictwo: Albatros
Liczba stron: 400
Kategoria: Romans
Opis:
Travis Parker nigdy nie pragnął więcej, niż miał. Wystarczyło mu spokojne życie, praca w zawodzie weterynarza, lojalni przyjaciele i wymarzony domek. Aby uniknąć komplikacji, nie angażował się w poważne związki z kobietami. Czy nowa sąsiadka - lekarka Gabby Holland, bynajmniej nie femme fatale, ale kobieta pragnąca spełnić się jako żona i matka, od kilku lat związana z jednym mężczyzną - zmieni coś w jego życiu? Z dnia na dzień zaczynają ich łączyć coraz silniejsze relacje, a ich znajomość może zakończyć się albo wielkim szczęściem, albo równie wielkim dramatem.



Oto moje książki. Mam nadzieję, że uda mi się je przeczytać, bo nie mam teraz czasu, w ogóle. Buziaczki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz