"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

niedziela, 1 stycznia 2017

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE ROKU 2016 BOOKMAS DZIEŃ 9!

Hejka!
Przyszedł ten czas, gdzie trzeba wszystko podsumowywać.  Dzisiaj podsumuję cały 2016r. Nie był on dla mnie zbyt łaskawy, oj nie, ale trzymamy kciuki żeby nadchodzący rok był lepszy w co wątpię, no ale cóż. Zacznijmy od tego, że nie robiłam sobie żadnych celów, ani postanowień na ten rok, ani nic z tych rzeczy więc tez nie mam zbytnio czego podsumowywać w tym roku.

Ale na początku roku wstawiłam wyzwania książkowe na ten roku i niestety to jest totalna klapa. Pierwsze wyzwanie to było wyzwanie z hasłami, ale już po kilku miesiącach przestałam wykonywać to wyzwanie więc niezaliczone. Drugim wyzwaniem było to, że miałam przeczytać książkę i mierzyć jej grubość grzbietów. Tym samym grubość grzbietów miała mieć tyle samo centymetrów ile ja mam wzrostu, czyli 164cm. Przeczytałam książki, które mają łącznie 122,8 cm, czyli zabrakło mi 41,2 cm. Czyli znowu niezaliczone.

No to teraz książki. Przeczytałam 52 książki więc tyle co w tamtym roku. No to co? Patrzymy jakie to książki? Będę je pokazywała w takiej kolejności jak je czytałam, czyli od stycznia do grudnia. (Prowadzę zeszyt z przeczytanymi książkami więc potwierdzone info).

1. Remigiusz Mróz "Kasacja"
2. Abbi Glines "Spróbujmy jeszcze raz"
3. Cecelia Ahern "Love, Rosie"
4. Abbi Glines "Zacznijmy od nowa"
5. Juliusz Słowacki "Kordian"
6. Rachel Van Dyken "Toxic"
7. Zygmunt Krasiński "Nie-boska komedia"
8. Therry Janquet "Tarantula"
9. S.K.Treymone "Bliźnięta z lodu"
10. Colleen Hoover "Maybe someday"
11. Marek Krajewski "Arena szczurów"
12. Rachel Von Dyken " Wstyd"
13. Anna Todd "After. Płomień pod moją skórą"
14. Jack Ketchum "Jedyne dziecko"
15. Jessica Sorensen "Przypadki Callie i Kaydena"
16. Michelle Falkoff "Playlist of the dead. Posłuchaj a zrozumiesz"
17. A.G.Riddle "Lot 305"
18. Nail Gaiman "Gwiezdny pył"
19. Sandy Hall "Musimy coś zmienić"
20. Emmy Laybourne "Monument 14. Odcięci od świata"
21. Dr. Mel Silberman "Inteligencja interpersonalna"
22. Emmy Laybourne "Monument 14. Niebo w ogniu"
23. Emmy Laybourne "Monument 14. Wściekły wiatr"
24. Remigiusz Mróz "Zaginięcie"
25. J.J.Semp & R.Gościnny 'Mikołajek i inne chłopaki"
26. Jo Nesbo "Więcej krwi"
27. Waris Dirie "Kwiat pustyni"
28. Diane Chamberlain "Sekretne życie CeeCee Wilkens"
29. Christian Plowman "O krok za daleko"
30. Tanya Hurley "Ghostgirl. Zakochana zjawa"
31. Jojo Moyes "Zanim się pojawiłeś"
32. K.A.Turker "Dziesięć płytkich oddechów"
33. Agatha Christie "A.B.C"
34. Estelle Maskame "Czy wspominałam, że cię kocham"
35. Samantha Geimer "Dziewczynka. Życie w cieniu Romana Polańskiego"
36. Virginia Cleo Andrews "Kwiaty na poddaszu"
37. Cecelia Ahern "Miłość i kłamstwa"
38. W.St.Raymont "Chłopi" TOM 1
39. Gabriela Zapolska "Moralność pani Dulskiej"
40. Abbi Glines " Jesteś za daleko"
41. Abbi Glines "Przypadkowe szczęście"
42. Abbi Glines "Odzyskane szczęście"
43. Estelle Maskame "Czy wspominałes, że cię potrzebuje"
44. Stefan Żeromski "Przedwiośnie"
45. Abbi Glines "Grając w miłość"
46. Tess Gerritsen "Infekcja"
47. Raphael Montec "Dziewczyna w walizce"
48. Franz Kafka "Proces"
49. Jodi Ann Bickley "Milion cudownych listów" 
50. Raphel Abbrott "Obce dziecko"
51. Abbi Glines "Oddychaj mną" 
52. S.I.Witkacy "Szewcy" 

Tak, to wszystko. Moim zdaniem 52 książki to dosyć sporo, więc nie jestem zawiedziona, ale oczywiście wiadomo, że jak przeczytam więcej książek to nie pogardzę. A tymczasem żegnam się z wami i do jutra. Bye ;* Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz