"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

niedziela, 8 stycznia 2017

A CO W STYCZNIU? TBR STYCZEŃ 2017

Hejka!
Stwierdziłam, że TBR nie są dla mnie, ponieważ ja zawsze czytam to na co mam ochotę i mam totalnie gdzieś to, że są to książki spoza mojego TBR. Ale stwierdziłam, że na początku roku zrobię taki post, bo mam postanowienie skończyć wszystkie książki, które zaczęłam w 2016r. No dobra, ja już nie przedłużam i zaczynam od pokazywania tych książek.

Tytuł: "Bez słów"
Autor: Mia Sheridan
Wydawnictwo: Otwarte
Liczba stron: 384
Kategoria: Romans
Opis:
Czy są takie rany, których miłość nie zdoła uleczyć?
Archer, obarczony niewypowiedzianym cierpieniem, mieszka w swojej samotni blisko lasu. Jest przekonany, że tylko tyle mu zostało.
Do sennego, pobliskiego miasteczka przybywa Bree. Dziewczyna liczy na to, że w końcu odnajdzie rozpaczliwie poszukiwany spokój. Gdy spotyka Archera, jej początkowa nieufność zamienia się w rosnącą fascynację outsiderem. Próbując przedrzeć się przez warstwy niedostępności i dzikości, jakimi Archer przez lata zasłaniał się przed innymi, Bree powoli rozbiera go z kolejnych tajemnic.
Czy budzące się w ciszy uczucie uwolni ich od bolesnej przeszłości?


Tytuł: "Gra pozorów"
Autor: Joanna Opiat-Bojarska
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Liczba stron: 320
Kategoria: Kryminał
Opis:
Tajemnicze nagrania potęgują szaleńczy wyścig z czasem. Przeszkodą jest tylko pamięć.
„Gra pozorów” to elektryzująca opowieść i bezwzględna rozgrywka, w której stawką jest życie rodziny. Musisz być czujny, by żaden szczegół Ci nie umknął…
Wydawać by się mogło, że wiadomość o zaginięciu męża oraz jego śmierci to najgorsze, co mogło spotkać Aleksandrę – psycholog i matkę dwójki dzieci. Okazuje się jednak, że to dopiero początek. Kobieta pada ofiarą porwania. Po uwolnieniu, mimo niebezpieczeństwa i wbrew zdrowemu rozsądkowi, postanawia na własną rękę rozwikłać zagadkę. Zbierając nowe fakty, powoli wyciąga na światło bolesną prawdę, a lawina zdarzeń urasta do niespodziewanych rozmiarów…

Dasz się wciągnąć w niebezpieczną grę, w której pytania tylko pozornie przynoszą odpowiedzi? 


Tytuł: "Promyczek"
Autor: Kim Holden
Wydawnictwo: Filia
Liczba stron: 592
Kategoria: Romans
Opis:
Życie Kate Sedgwick nigdy nie było bezbarwne. Dziewczyna pomimo problemów i tragedii zachowała pogodę ducha – nie bez powodu jej przyjaciel Gus nazywa ją Promyczek. Kate jest pełna życia, bystra, zabawna, ma również wybitny talent muzyczny. Nigdy jednak nie wierzyła w miłość. Właśnie dlatego – gdy wyjeżdża z San Diego by studiować w Grant, małym miasteczku w Minnesocie – kompletnie nie spodziewa się, że przyjdzie jej pokochać Kellera Banksa.
Oboje to czują.
Oboje mają powód, by z tym walczyć.
Oboje skrywają tajemnice.
Kiedy wyjdą one na jaw, mogą uzdrowić…
Mogą również zniszczyć.



Tytuł: "Na krawędzi nigdy"
Autor: J.A.Redmerski
Wydawnictwo: Filia
Kategoria: Romans
Liczba stron: 476
Opis:
Pewnego dnia Camryn Benett porzuca swoje dotychczasowe życie i wsiada w pierwszy lepszy autobus. Rusza w nieznane, zabiera ze sobą jedynie pieniądze i telefon. Na trasie spotyka tajemniczego Andrew Parrisha. Mężczyzna jest przystojny, zagadkowy i zachowuje się tak, jakby wczoraj i jutro nie istniały. Razem przemierzają gorącą i dziką Amerykę. Dzięki Andrew Camryn odkrywa, czym jest miłość i gorąca namiętność. Te kilkanaście dni, które spędzają razem, zmienia ich bezpowrotnie. Jednak Andrew ma tajemnicę, jedną z najgorszych. Przyjdzie czas, w którym Camryn dowie się, co ukrywa jej ukochany. Czy prawda złączy ich na wieki, czy bezpowrotnie rozdzieli? Finał tej historii wyciśnie łzy z niejednego oka.
To powieść drogi, książka o miłości, namiętności, życiu chwilą i w zgodzie ze sobą. Historia Andrew i Camryn otwiera nam oczy na to, jak ważne jest podążanie za swoimi pragnieniami i jak intensywne, namiętne, kolorowe, ale także pełne bólu bywa życie.


W styczniu mam ferie, więc mam nadzieję, że oczywiście uda mi  się przeczytać więcej książek, ale to jest takie minimum jakie chce przeczytać.  Jest taki mróz, że masakra. U mnie jest -20 stopni. W końcu mamy prawdziwą zimę, ale ja już chce wakacje! Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz