"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

sobota, 3 grudnia 2016

TBR GRUDZIEŃ

Hejka!
Dzisiaj przychodzę do was z postem z moimi planami na grudzień. Jak już wiecie, listopad nie był zbyt owocnym miesiącem jeżeli chodzi o czytanie, zresztą w moim życiu prywatnym w listopadzie tez nie było za kolorowo, ale to nie jest temat tego postu. Grudzień to mój ulubiony miesiąc i mam nadzieję, że on będzie lepszy życiowo i że będzie bardzie obfity w książki. A co mam zamiar przeczytać w grudniu?

Tytuł: "Milion cudownych listów"
Autor: Jodi Ann Bickley
Wydawnictwo: Insignis
Kategoria: Biografia
Liczba stron: 265
Opis:
Podnosząca na duchu historia dziewczyny, która myślała, że wszystko straciła
Kiedy Jodi Ann Bickley miała pięć lat, zmarła jej ukochana babcia. Mama Jodi zachęciła ją, by napisała list do babci, i zapewniła, że listonosz dostarczy go do nieba. Dziewczynka zapamiętała, jak napisanie listu pocieszyło nie tylko ją, ale i mamę. To doświadczenie sprawiło, że jako nastolatka Jodi zaczęła pisać pełne optymizmu liściki i notki, którymi podnosiła na duchu nieznajomych.
Latem 2011 roku Jodi wiodła szczęśliwe życie. Udało się jej przezwyciężyć różne trudności, angażowała się w działalność artystyczną i z nadzieją patrzyła w przyszłość. To właśnie wtedy zachorowała na zapalenie mózgu i na długie tygodnie trafiła do szpitala.
Przykuta do łóżka i załamana, Jodi doszła do wniosku, że albo się podda, albo wykorzysta ten czas, by zdziałać coś dobrego. Założyła stronę internetową, zachęcając tych, którym mniej lub bardziej nie układa się w życiu, by skontaktowali się z nią, a ona napisze do nich pokrzepiające listy.
Odzew był nieprawdopodobny.


Tytuł: "Bez słów"
Autor: Mia Sheridan
Wydawnictwo: Otwarte
Kategoria: Romans
Liczba stron: 400
Opis: 
Czy są takie rany, których miłość nie zdoła uleczyć?
Archer, obarczony niewypowiedzianym cierpieniem, mieszka w swojej samotni blisko lasu. Jest przekonany, że tylko tyle mu zostało.
Do sennego, pobliskiego miasteczka przybywa Bree. Dziewczyna liczy na to, że w końcu odnajdzie rozpaczliwie poszukiwany spokój. Gdy spotyka Archera, jej początkowa nieufność zamienia się w rosnącą fascynację outsiderem. Próbując przedrzeć się przez warstwy niedostępności i dzikości, jakimi Archer przez lata zasłaniał się przed innymi, Bree powoli rozbiera go z kolejnych tajemnic.
Czy budzące się w ciszy uczucie uwolni ich od bolesnej przeszłości?









Tytuł: "Niebezpieczne kłamstwa"
Autor: Becca Fitzpatrick
Wydawnictwo: Otwarte
Kategoria: Literatura młodzieżowa
Liczba stron: 430
Opis:
Stella to nie jest moje prawdziwe imię.
Thunder Basin w Nebrasce nie jest moim prawdziwym domem.
Po tym jak byłam świadkiem groźnego przestępstwa, zostałam objęta programem ochrony świadków i wysłana do spokojnego miasteczka na końcu świata. Moje życie rozpadło się na milion kawałków. Nie potrafię się tu odnaleźć. Miałam rozpocząć ostatni rok liceum. Miałam być z chłopakiem, którego kocham, ale zostaliśmy rozdzieleni. Teraz w moim życiu pojawił się ktoś inny – czy mogę mu zaufać? Coraz trudniej jest mi ukrywać uczucia. Coraz trudniej jest też kłamać…
Im bardziej czuję się bezpieczna, tym większe grozi mi niebezpieczeństwo.







Tytuł: "Promyczek"
Autor: Kim Holden
Wydawnictwo: Filia
Kategoria: Romans
Liczba stron; 592
Opis:
Życie Kate Sedgwick nigdy nie było bezbarwne. Dziewczyna pomimo problemów i tragedii zachowała pogodę ducha – nie bez powodu jej przyjaciel Gus nazywa ją Promyczek. Kate jest pełna życia, bystra, zabawna, ma również wybitny talent muzyczny. Nigdy jednak nie wierzyła w miłość. Właśnie dlatego – gdy wyjeżdża z San Diego by studiować w Grant, małym miasteczku w Minnesocie – kompletnie nie spodziewa się, że przyjdzie jej pokochać Kellera Banksa.
Oboje to czują.
Oboje mają powód, by z tym walczyć.
Oboje skrywają tajemnice.
Kiedy wyjdą one na jaw, mogą uzdrowić…
Mogą również zniszczyć.







Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać te książki w grudniu i ni tylko te, bo w mojej bilbioteczce czeka mnóstwo nieprzeczytanych książek, a biblioteki uginają się od książek. Trzymajcie kciuki, a będzie więcej, Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz