"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

sobota, 17 września 2016

AUTORSKI BOOK TAG

Hejka!
Dawno nie było jakiegoś tagu na tym blogu, więc postanowiłam, że właśnie nadszedł ten moment, aby zrobić tag. Bardzo spodobał mi się autorski book tag, autorstwa Blue Kuba Books. Zapraszam!


1. Veronica Roth, autorka trylogii Niezgodna - książka, która złamała Ci serce.

Książką, która złamała mi serce, i która sprawiła, że nie mogłam dojść po niej do siebie jest "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes. Po przeczytaniu książki sięgnęłam po film i byłam strasznie rozchwiana emocjonalnie. To co wydarzyło się w tej książce jest niesamowicie smutne i bardzo trudne. Gdybym znalazła się w takiej sytuacji to nie potrafiłabym podjąć dobrej decyzji. Naprawdę. Ta książka jest niesamowicie trudna i poruszająca. Uwielbiam ją. 

2. Andrzej Sapkowski, autor Wiedźmina - ulubiona książka polskiego autora.

Nikogo chyba nie zdziwi fakt, że będzie to książka "Kasacja" Remigiusza Mroza. To świetny, polski kryminał, w którym od pierwszych stron zakochujemy się w Chyłce i Zordonie. Książka, która wciąga nas w mroczny, prawniczy świat i trzyma w napięciu do ostatniej strony. Sam autor pisze książki w tempie powalającym i ja nie potrafię nadążyć za jego szybkością pisania.

3. Regina Brett, autorka m.in. Jesteś Cudem - książka, która wiele Cię nauczyła.

Panią Reginę Brett bardzo lubię i czytałam jej książkę, ale książką, która mnie bardzo dużo nauczyła to "Oskar i pani Róża" Erica Emmanuela Schmitta. To jak dzielny był ten chłopiec i jaką był pozytywną postacią nauczyło mnie tego, że powinniśmy doceniać nasze życie i czerpać z niego jak najwięcej się da. 


4. John Green, autor m.in. Gwiazd Naszych Wina - książka, która ma wielu zwolenników, jednak Tobie nie przypadła do gustu.

Nie może zabraknąć tutaj książki "Fangirl" Rainbow Rowell. Dla mnie to zwykła książka, nie wniosła nic do mojego życia i ja nie rozumiem zachwytów nad nią. Nie lubię się z Raibow Rowell. Jej styl pisanie nie przypadł mi do gustu tak jak ta książka. 

5. J.K. Rowling, autorka Harrego Pottera - książka do której zamierzasz wracać w przyszłości.

Na pewno taką książką będzie 'Mały książę" . Jest to zdecydowanie książka dzieciństwa i na pewno będę do niej wracała.

6.  Stephen King, autor wielu thrillerów - ulubiona powieść grozy.

Moją ulubioną powieścią grozy jest książka Stephena Kinga "Cmentarz zwieżąt". Jest ona bardzo ekscytująca, na której może nie tyle, że się bałam, ale po prostu byłam zaskoczona pomysłem na tę książkę. Polecam.

7.  Małgorzata Musierowicz, autorka Jeżycjady - ulubiona lektura szkolna.

Jedną z moich ulubionych lektur szkolnych w liceum jest książka 'Cierpienia młodego Wertera". Uwielbiam tę książkę, bo była napisana świetnym językiem, a historia sama w sobie była świetna. Najlepsza lektura ever.

8.  Rick Riordan, autor Percy'ego Jacksona - książka z najlepiej wykreowanym światem.

Moim zdaniem najlepiej wykreowany świat ma seria książek "Monument 14". Kocham te książki za oryginalność, za wykreowany świat i za to, że autorka zabrała mnie w zupełnie odjechany świat.

9.  Sarah J. Maas, autorka Szklanego Tronu - bestsellerowa seria, którą uwielbiają wszyscy i zawładnęła również Tobą.

"Igrzyska śmierci" Suzanne Collins. Nie trzeba chyba nic więcej pisać.

10.  Matthew Quick, autor m.in Prawie Jak Gwiazda Rocka - książka, która wywołuje uśmiech na Twojej twarzy.

Każda książka (oprócz klumpów) wywołuje uśmiech na mojej twarzy i nie będę tutaj dawała konkretnej książki, ponieważ czytanie jest najlepszą czynnością na świecie i uwielbiam to. <3
 
I to tyle. Wszyscy, którzy mają ochotę zrobić ten tag niech czują się nominowani przeze mnie. Do następnego postu. Buziory ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz