"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

sobota, 13 sierpnia 2016

TBR 7 READ UP

Hejka!
Od 15 do 21 sierpnia odbędzie się kolejny maraton czytelniczy. Yeeea!! Tym razem będzie to 7ReadUp. Są dwie wersje tego maratonu. Wersja LIGHT to po prostu przez tydzień czytamy jak najwięcej możemy. Druga wersja to wersja HARD, czyli 10 wyzwań, do których mamy podporządkować książki, Wyzwania się łączą, a książki można czytać w dowolnej kolejności. Oczywiście, nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała i nie zabrała się na wersję HARD. Dzisiaj pokaże wam książki, które sobie wybrałam do tego wyzwania. Głównym założeniem tego wyzwania jest przeczytanie takiej ilości książek, żeby grubość ich grzbietów wynosiła 7 centymetrów, a motywem przewodnim tego maratonu jest SIERPIEŃ.
Organizatorką tego wydarzenia jest Marta z kanału i bloga Martha Oakiss Secrets Books.

Oto 10 wyzwań:
1. S jak sierpień.
Książka autora, którego nazwisko zaczyna się na literę S.

2. Ośmioliterowy sierpień.
Książka, w której występuje min. jedno ośmioliterowe słowo.

3. Wypad nad morze.
Książka z motywem wody na okładce.

4. Ostatnie podrygi wakacji.
Książka, z której przeczytaniem ciągle zwlekasz.

5. Sierpień w hrabstwie Osage.
Przeczytaj książkę i obejrzyj jej ekranizację/adaptację.

6. Wakacje przed komputerem.
Książka polecana przez polskich lub zagranicznych booktuberów.

7. Wakacyjna opalenizna.
Książka z okładką w brązach i/lub pomarańczach.

8. Powrót do szkoły.
Książka z uczniami lub studentami.

9. Koniec wakacji.
Zakończenie serii.

10. Ósmy miesiąc.
Przeczytaj ósmą książkę ze swojej półki. 

Przejdźmy teraz do książek, które mam zamiar przeczytać podczas maratonu. Wybrałam sobie 3 książki, bo wiem, że nie jestem w stanie przeczytać więcej. 

Do wyzwań 4,5 i 8 przyporządkowałam książkę "Dziewczyna i chłopak wszystko na opak" Wandelin Van Draanen. Książka ma 1,6 centymetrów grzbietu i ma 244 strony. Mam nadzieję, że uda mi się obejrzeć jej ekranizację. 


Do wyzwań 2,6 i 10 przyporządkowałam książkę "Eleonora & Park" Rainbow Rowell. Ma ona 2,3 cm grubości grzbietu i ma 360 stron. Padło akurat na nią, ponieważ jest to 8 książka na mojej półce. Ale jest ona również polecana przez booktuberów, a Eleonora ma dokładnie 8 liter. 


Ostatnią już książką, którą wybrałam jest książka "Marsjanin" Andy'iego Weira, którą przyporządkowałam do kategorii 7 i 5. Ma ona 2,5 cm grzbietu i 380 stron. Do tej książki, również bardzo chciałabym obejrzeć ekranizację, a okładka jest pomarańczowa, 


To są 3 książki, które stawiam sobie za cel i będę dążyła do tego, aby je przeczytać. Tym razem muszę dać radę! Ale myślę, że jak zostanie mi trochę czasu to sięgnę po inne książki, Najważniejsza jest dobra zabawa. Powodzenia w czytaniu i do następnego postu, Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz