"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

wtorek, 9 sierpnia 2016

25 KSIĄŻKOWYCH FAKTÓW O MNIE

Hejka!
Dzisiaj chciałabym, abyście mnie trochę lepiej poznali. Przygotowałam dla was 25 faktów książkowych o mnie, abyście zobaczyli jak czytam, gdzie czytam, co czytam? Zapraszam!


  1. Uwielbiam chodzić po bibliotekach i wypożyczać z nich książki.
  2. Zdecydowanie mniej książek kupuje niż wypożyczam z biblioteki.
  3. Wypożyczam i kupuję za dużo, czyli o wiele mniej czytam niż kupuje/wypożyczam.
  4. Mam mnóstwo nieprzeczytanych książek, a dokładnie to ok 50. 
  5. Często oddaję nieprzeczytane książki do biblioteki, ponieważ nie zdąrzę ich przeczytać na czas.
  6. Lubię pożyczać swoje książki innym, ponieważ książki są po te żeby je czytać.
  7. Mam 2 karty biblioteczne, a korzystam z 4 bibliotek, w tym jednej szkolnej.
  8. Nie posiadam półki na książki, przez co bardzo ubolewam i mam nadzieję, że to się niebawem zmieni.
  9. Przez co książki upycham gdzie tylko się da.
  10. Bardzo często czytam w autobusie.
  11. Mam kilka koleżanek, które czytają i często rozmawiam z nimi o książkach.
  12. Uwielbiam zapach starych książek.
  13. Moim ulubionym gatunkiem jest kryminał/thriller.
  14. Najpierw czytam książki, a później oglądam film.
  15. Książki najczęściej kupuję na arosie.
  16. Nigdy nie czytałam "Harrego Pottera"  R.K.Rowling.
  17. Uwielbiam pić herbatę i najczęstszym napojem pitym podczas czytania jest herbata owocowa.
  18. Nie mam swojego jednego miejsca do czytania, czyli czytam wszędzie, gdzie się da.
  19. Jednak najlepiej mi się czyta w swoim łóżku.
  20. Nie lubię czytać lektur, ale często zmuszam się do ich przeczytania.
  21. Zawsze czytam tylko jedną książkę, nie lubię zaczynać 5 książek na raz i czytać ich naprzemiennie , wolę czytać jedną.
  22. Kocham fotografować książki.
  23. Jestem okładkową sroką i często kupuję książki tylko i wyłącznie ze względu na okładkę.
  24. Uważam, że książki są za drogie i staram się kupować je w promocjach.
  25. Zawsze dobieram zakładki do książek.
Do usłyszenia niebawem ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz