"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

czwartek, 28 lipca 2016

KREATYWNY TAG KSIĄŻKOWY

Hejka kochani!
Po obejrzeniu tego tagu od razu musiałam go zrobić, bo niesamowicie mi się spodobał.

 
1. Książka w której główny bohater/ bohaterka ma kolorowe włosy. 

Pierwszą i jedyną osobą, która przyszła mi do głowy to Molly z książki "After. Płomień pod moją skórą" Anny Todd. Molly miała różowe włosy więc myślę, że dobrze wpasowuje się w tę kategorię.


  2.Książka, w której główny bohater/bohaterka potrafi śpiewać, grać na jakimś instrumencie.

Od razu pomyślałam o jednej z moich ulubionych książek, czyli "Maybe someday" Colleen Hoover. Mowa tu o Ridge, który mimo tego, że nie słyszał, pięknie grał na gitarze. 


 
3. Książka, w której główny bohater/bohaterka się nie zakochał/a.  


Jest w ogóle taka książka? A tak poważnie to jedyna książka, którą czytałam, i w której główna bohaterka się nie zakochuje to książka Jakuba Ćwieka "Chłopcy". Biorąc pod uwagę oczywiście Dzwoneczka, który nie zakochał się w nikim no i który był przywódcą gangu. 



4.Książka, która jest opata na motywie baśni, bajki.   
Co prawda ja nie czytałam jeszcze tych książek, ale są one jedyne z tej kategorii, które mi się kojarzą z baśnią. 



5. Książka, w której główny bohater jest buntownikiem.
 
Hmmm... . W książce "Igrzyska śmierci" Suzanne Collins mamy przykład bohaterów, którzy buntują się przeciwko swojej władzy.


 6. Książka , w której bohater ma dziwne imię. 

Dla mnie, dziwnym imieniem jest imię Drzwi z jednej z książek Neila Gaimana. 
 
7. Książka o skomplikowanym tytule. 

"Opposition" 
 
8. Książka, która opowiada o kosmosie lub akcja dzieje się w nim.  
 

Idealnie tutaj będzie nadawała się książka "Marsjanin" Andiego Weira. Opowiada ona o mężczyźnie, który został sam na Marsie i musi tam przeżyć. 


 
9. Książka po której przeczytaniu postanowiłaś/ postanowiłeś zmienić się na lepsze. 


Książka, która zmieniła mój stosunek do życia to "Oskar i pani Róża". Po przeczytaniu tej książki zrozumiałam jak ważne jest życie i jak ważna jest rodzina. Serdecznie wam ją polecam. 

 10. Bawimy się w nominacje, ale nie takie zwykłe otóż liczba nominacji musi być wielokrotnością liczby dwa czyli: 2, 4, 8,16 itp. 
Magiczna moc Dwójki! 

Nominuję:

Zachęcam każdego do zrobienia tego tagu. Buziaky:* 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz