"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

wtorek, 5 lipca 2016

"GHOSTGIRL. ZAKOCHANA ZJAWA" TON

Witajcie misiaczki. Bookathon idzie pełną parą, a ja przeczytałam już jedną książkę. Jestem z siebie taka dumna!! Dzisiaj kilka słów o mojej bookathonowej, świeżo przeczytanej książce, która mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła. Jest ona nie z tego świata i bardzo, ale to bardzo pokręcona, ale świertna!

Tytuł: "Ghostgirl. Zakochana zjawa"
Autor: Tonya Hurley
Wydawnictwo: Egmont Polska
Liczba stron: 336
Kategoria: Fantastyka
Ocena: 9/10
Opis: 
Szara myszka Charlotte Usher cierpi, gdyż w szkole nikt jej nie dostrzega, aż pewnego dnia, ponosząc śmierć z winy miska żelka, naprawdę staje się niewidzialna. Nawet jednak w zaświatach nie przestaje marzyć o miłości i szkolnej sławie, uparcie i pomysłowo walcząc o uznanie w świecie żywych. W tej mądrej i pełnej specyficznego humoru książce autorka zastanawia się, czemu czasem mamy wrażenie, że jesteśmy dla innych niewidzialni, i do czego potrafimy się posunąć w dążeniu, aby nas wreszcie dostrzeżono. Ponadto oswaja młodego czytelnika z tematem śmierci, a we wzruszającym finale kieruje do wszystkich przesłanie: "Któregoś dnia zostaniecie pokochani" 

Sięgając po tę książkę nie spodziewałam się żadnych rewelacji. Myślałam sobie "O to jakaś książka dla dzieci, przynajmniej się trochę oderwę od rzeczywistości". I na prawdę ta książka mnie oderwała od rzeczywistości. Tak mocno wciągnęłam się w tę książkę, że zapomniałam w jakim świecie żyję. Ta książka to totalny odlot! Tak bardzo mnie zafascynowała śmierć z powodu misia żelka, że do tej pory nie mogę zapomnieć o tej książce. Dodatkowo ta książka była napisana lekkim językiem, co ułatwiło szybkie czytanie. No i jest niesamowicie wydana i ma bardzo dobre cytaty, bardzo mądre słowa. Przy tej książce bardzo dobrze spędziłam czas, śmiałam się do łez, wzruszałam i świetnie się bawiłam. Warto przeczytać tę książkę, ponieważ jest lekka, zabiera w inny świat, odrywa nas od rzeczywistości, rozśmiesza i poprawia humor. Serdecznie polecam!

Ta książka pokazuje nam do czego człowiek jest zdolny, aby osiągnąć swój cel i dlaczego ludzie czują się niewidzialni i niepostrzegani przez innych, Jest to mądra pełna specyficznego humoru książka, która wcale nie jest dla dzieci.

WYZWANIE KSIĄŻKOWE:
Przeczytam tyle ile mam wzrostu: 2,1cm

Ja uciekam czytać kolejną książkę na bookathon. Czytelniczego dnia ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz