"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

sobota, 14 maja 2016

"INTELIGENCJA INTERPERSONALNA. JAK UTRZYMYWAĆ MĄDRE RELACJE Z INNYMI" DR. MEL SILBERMAN& DR FREDA HANSBURG- RECENZJA

Hejka. Dzisiaj książka, której gatunku nigdy na moim blogu nie było. Ja z własnej woli chyba bym po nią nie sięgnęła, przynajmniej w najbliższym czasie. Zdecydowałam się ją przeczytać, ponieważ miałam konkurs z psychologii i musiałam ją przeczytać.

Tytuł: "Inteligencja interpersonalna. Jak utrzymywać mądre relacje z innymi"
Autor: Dr Mel Silberman & Dr Freda Hansburg
Wydawnictwo: StudioEMKA
Liczba stron: 280
Kategoria: Poradnik
Ocena: 7/10
Opis:
Wszyscy w taki czy inny sposób współpracujemy z ludźmi; każdy z nas niemal nieustannie ma do czynienia z innymi. Dlatego warto sięgnąć po korzyści ukryte w lekcjach tego niezwykle praktycznego poradnika. Mel Silberman i Freda Hansburg odkrywają tajniki ośmiu podstawowych umiejętności, składających się na inteligencję interpersonalną, oraz proponują skuteczne działania, pomocne w radzeniu sobie we wszelkiego typu kontaktach międzyludzkich – z szefem, współpracownikami, współmałżonkiem, krewnymi i przyjaciółmi. Inteligencja interpersonalna. Jak utrzymywać mądre relacje z innymi zawiera praktyczne przykłady, twórcze ćwiczenia i dostarcza narzędzi do ich wykonania. Pomaga tworzyć zdrowe relacje i więzi, porozumiewać się z innymi, prawidłowo odpowiadać na potrzeby otoczenia, a jednocześnie proponować to, co sami mamy do zaoferowania. 

Jak już wcześniej wspomniałam tę książkę przeczytałam głównie dlatego, że miałam z niej konkurs. Jednak to nie był jedyny powód. Początkowo tylko dla konkursu jednak podczas czytania doszłam do wniosku, że ta książka może dać mi naprawdę dobrą lekcję życia. Spodziewałam się, że będzie to taka typowa książka  psychologiczna, pisana trudnym językiem, jednak pozytywnie się zaskoczyłam. Ta książka jest pisana świetnym, lekkim językiem. Nie ma w niej tylko pustej teorii, ale każdy z punktów omawianych w książce jest poparty przykładami z życia co jest ogromnym plusem książki. "Inteligencja interpersonalna..." to na pewno książka dla osób, które rozwijają swoją karierę zawodową i zależy im na relacjach z szefem, współpracownikami itp, dla rodziców, a także dla młodych osób, które potrzebują pomysłu na siebie. Polecam wam tę książkę. ;)

Lece czytać. Zaczytanego weekendu życzę ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz