"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

sobota, 30 kwietnia 2016

WARM UP KWIECIEŃ 2016

Hejka. Kwiecień już za nami więc czas go podsumować. Swoją drogą strasznie szybko ten miesiąc minął. Był on bardzo pozytywnym miesiące, bo miałam w nim urodziny, ale czytelniczo nie było tak kolorowo. Przeczytałam bardzo mało, ale to przez to, że byłam bardzo zakręcona. Ale coś tam udało mi się przeczytać. Oto moje podsumowanie.

Na początku miesiąca sięgnęłam po książkę, której czytanie zajęło mi trochę czasu, ze względu na to, że było to science fiction, czyli gatunek, po który praktycznie nie sięgam. Przeczytałam ją dlatego, że myślałam, że jest to książka o katastrofie lotniczej. Mowa tu o:



Tytuł: "Lot 305"
Autor: A.G.Riddle
Wydawnictwo: Burda Publishing Polska
Liczba stron: 400
Ocena: 6/10
Opis:
Grupa młodych ludzi podczas rutynowego lotu samolotem pasażerskim z Nowego Jorku do Londynu staje przed trudnymi wyborami. Wskutek tragicznej katastrofy samolot rozbija się, a grupa ocalałych trafia do nieznanej krainy, która okazuje się być światem przyszłości. Jest on wyludniony i wszystko wskazuje, że doszło tam do jakieś wielkiej katastrofy. Cywilizacja, jaką znamy, z nieznanych przyczyn przestała istnieć. Ocaleni z lotu 305 podejmują wyzwanie i chcą poznać prawdę o tragicznej przyszłości ludzi. Zaatakowani przez dziwne istoty zostają rozdzieleni i podejmują walkę z tytanami, istotami będącymi czymś więcej niż zwykli ludzie. Równocześnie starają się opracować plan mogący zapobiec rozwojowi wydarzeń, z jakimi się zetknęli. Teraz tylko pozostaje wymyślić sposób, jak wrócić do przeszłości i zapobiec katastrofie. 


Tytuł: "Gwiezdny pył"
Autor: Neil Gaiman
Wydawnictwo: Mag
Liczba stron: 256
Ocena: 6/10
Opis: 
Młody Tristran Thorn zrobi wszystko, byle tylko zdobyć lodowate serce pięknej Victorii – przyniesie jej nawet gwiazdę, której upadek z nieba oglądali razem pewnej nocy. By jednak to uczynić, musi wyprawić się na niezbadane ziemie po drugiej stronie starożytnego i dobrze pilnowanego muru, od którego bierze nazwę ich maleńka wioska. Za owym murem leży Kraina Czarów, gdzie nic nie jest takie, jakim je sobie wyobraził – nawet upadła gwiazda. Bestsellerowy autor Neil Gaiman przedtawia opowieść o niezwykłej wyprawie do mrocznej, cudownej krainy – w poszukiwaniu miłości i tego, co niemożliwe. 

Tytuł: "Musimy coś zmienić"
Autor: Sandy Hall
Wydawnictwo: Pascal
Liczba stron: 304
Ocena: 6/10
Opis: 
Zabawna opowieść o zakochiwaniu się!
Lea i Gabe mają ze sobą wiele wspólnego. Łączy ich niewidzialna więź, jednak… nigdy ze sobą nie rozmawiali. Wszyscy na około chcą im pomóc i ich zeswatać! Jedna impreza pomaga im przełamać lody i rozwiązać pewną zagadkę.
Co ciekawe, to love story opowiedziane
z perspektywy ich znajomych!






To nie był najlepszy miesiąc, ale zaczęła prawa jazdy i w ogóle mam trochę nauki więc muszę trochę ograniczyć czytanie niestety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz