"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

czwartek, 28 kwietnia 2016

"GWIEZDNY PYŁ" NAIL GAIMAN- recenzja

Hej. Dziś zapraszam was na kolejną recenzję książki. Tym razem jest to coś z gatunku, po który sięgam rzadko, ale jednak! Mowa tu o fantasy. I to autora, który podbił moje serce jedną z książek, którą napisał.

Tytuł: "Gwiezdny pył"
Autor: Nail Gaiman
Wydawnictwo: Mag
Liczba stron: 256
Ocena: 7/10
Opis: 
Młody Tristran Thorn zrobi wszystko, byle tylko zdobyć lodowate serce pięknej Victorii – przyniesie jej nawet gwiazdę, której upadek z nieba oglądali razem pewnej nocy. By jednak to uczynić, musi wyprawić się na niezbadane ziemie po drugiej stronie starożytnego i dobrze pilnowanego muru, od którego bierze nazwę ich maleńka wioska. Za owym murem leży Kraina Czarów, gdzie nic nie jest takie, jakim je sobie wyobraził – nawet upadła gwiazda. Bestsellerowy autor Neil Gaiman przedtawia opowieść o niezwykłej wyprawie do mrocznej, cudownej krainy – w poszukiwaniu miłości i tego, co niemożliwe. 

"W życiu nie często zdarzają się podobne chwile - chwile, gdy wiemy, bez cienia wątpliwości, że naprawdę żyjemy, czujemy powietrze w płucach, mokrą trawę pod stopami, dotyk bawełny na skórze; chwile, gdy żyjemy całkowicie teraźniejszością i nie liczy się przyszłość ani przeszłość."
Książka jest bardzo dobrze napisana. Chociaż ja nie do końca jestem przekonana do fantastyki to ta książka naprawdę mi się spodobała.Nie była jakas rewelacyjna, ani lepsza od książki Neila którą już czytałam, ale była naprawdę okey. Dobrze napisana, z szybką akcją i magicznymi watkami. Jest bardzo krótka, czyta się ją szybko. Wciąga.

WYZWANIE KSIĄŻKOWE:
-Przeczytam tyle ile mam wzrostu: 2 cm

3 komentarze:

  1. Gdzie ją dostałaś? Bo szukam jej po całym internecie i nie umiem znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tę książkę miałam z biblioteki, ale tutaj możesz ją znaleźć:)
      http://www.empik.com/gwiezdny-pyl-gaiman-neil,p1062881758,ebooki-i-mp3-p?utm_source=lubimyczytac.pl&utm_medium=oferty_cpc&utm_content=p1062881758&utm_campaign=Gwiezdny-pyl&utm_source=SM_6747&utm_medium=salesmedia&csm=102a2b7258073be634243f974eda7c

      Usuń
    2. Czyli ta okładka występowała tylko jako ebook?

      Usuń