"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

wtorek, 15 marca 2016

NIEPOPULARNE OPINIE O POPULARNYCH KSIĄŻKACH TAG

Hej. Dzisiaj coś innego, ale nadal o tematyce książkowej. Postanowiłam, że zrobię tag książkowy, w którym trochę poopowiadam o książkach popularnych i moich opiniach o nich.



POPULARNA KSIĄŻKA LUB SERIA, KTÓREJ NIE LUBISZ.
Do tej kategorii najbardziej pasuje książka "Fangirl" Rainbow Rowell. Nie jest to najgorsza książka i uważam, że była naprawdę okey, ale nie rozumiem tych wszystkich zachwytów nad tą książką. Jak dla mnie dobra, ale szału nie ma. 

POPULARNA KSIĄŻKA LUB SERIA, KTÓREJ WSZYSCY NIENAWIDZĄ A TY KOCHASZ.
Troszeczkę zmodyfikuję ten punkt, ponieważ chce tu powiedzieć o książkach "Pięćdziesiąt twarzy Greya" E.L. James. Żeby nie było, nie kocham tych książek, uważam, że jest w nich wiele rzeczy do poprawy jak na przykład język, niektóre sceny itd, ale całość jest do przejścia. Jest tyle hejtów na temat tej serii, lecz ja uważam, że da się je przeczytać. I mimo tego, że nie były to najlepsze książki na świecie to da się je przeżyć i przeczytać. 

TRÓJKĄT MIŁOSNY, W KTÓRYM GŁÓWNY BOHATER/ BOHATERKA, WEDŁUG CIEBIE, WYBRAŁA ZŁĄ OSOBĘ LUB LIETRACKA PARA, KTÓREJ NIE LUBISZ.
Uważam, że Tessa z książki "After. Płomień pod moją skórą" Anny Todd dokonała złego wyboru. Przeczytałam tylko ten jeden tom i nie mam zamiaru, przynajmniej na razie czytać innych tomów, ale z Noah czekała ją świetna przyszłość, a z Hardinem nie za bardzo. 

POPULARNY GATUNEK LITERACKI, PO KTÓRY RZADKO SIĘGASZ.
Science fiction. Mimo tego, że nie mam nic do tego gatunku to jednak rzadko po niego sięga.Sama nie wiem dlaczego. Nie interesuje mnie futurystyczna wizja przyszłości i ciężko mi się wbić w fabułę takich książek, ale czasami daję im szansę. 

POPULARNY AUTOR, KTÓREGO NIE LUBISZ.
Hmm... Czy jest taki autor? Nie mam konkretnego autora, którego nie lubię. Próbowałam czytać książki Cassandry Clar, ale książka "Mechaniczny książe" mi nie podeszła. Również wspomniana wcześniej książka Rainbow Rowell mi nie przypadła tak bardzo do gustu. Ale nie znam twórczości ty autorek na tyle, aby je oceniać.   

POPULARNY AUTOR, DO KTÓREGO NIE JESTEŚ PRZEKONANA. 
 Nie jestem przekonana do twórczości Joa Hilla. Przeczytałam jego książkę "Rogi" i było mi strasznie ciężko przez nią przebrnąć. Moja przyjaciółka miała tak samo. Ale książka nie była najgorsza tylko trzeba się przyzwyczaić do stylu pisania autora. Myślę, że dam mu jeszcze jedną szansę. 

POPULARNY WĄTEK/MOTYW, KTÓREGO MASZ DOŚĆ.
Trójkąt miłosny. Jest tyle książek z tym wątkiem, że masakra. Lubię takie książki czytać czasami. Mówię na nie 'odmóżdżacz". Sięgam po nie jak nie mam dużo czasu, albo jak czytam za dużo książek skłaniających do myślenia. Ale czasami jest tego po prostu za dużo.

POPULARNA SERIA, KTÓREJ NIE CHCESZ PRZECZYTAĆ. 
"Diabelskie maszyny" Cassandra Clare. Jakoś mnie nie ciągnie do tej serii mimo tego, że jest bardzo popularna i polecana. Aczkolwiek nie wykluczam, że ją kiedyś przeczytam. 

MÓWI SIĘ, ŻE KSIĄŻKA JEST LEPSZA OD FILMU, ALE KTÓRY FILM LUB SERIAL PODOBA CI SIĘ BARDZIEJ. 
Na tę kategorię nie potrafię odpowiedzieć, ponieważ sporadycznie oglądam filmy, a książki czytam non stop. 

Nie nominuję nikogo, natomiast jeżeli ktoś tylko chce zrobić ten tag niech czuje się przeze mnie nominowany do jego wykonania.   


  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz