"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

niedziela, 3 stycznia 2016

PODSUMOWANIE ROKU 2015

Hej. Dzisiaj już ostatni codzienny post na moim blogu. Teraz należy mi się odpoczynek. Tymczasem zapraszam was na podsumowanie roku na moim blogu. Od lutego przeczytałam ponad 50 książek! Jestem z siebie dumna! Książki te są tylko od lutego, ponieważ od lutego prowadzę bloga i wcześniej nie zapisywałam sobie książek, które przeczytałam. Serdecznie zapraszam was do zobaczenia listy ksiązek, który przeczytałam.
Przy okazji życzę wam szczęśliwego nowego roku. Aby była bardziej owocny, żebyśmy przeczytali jeszcze więcej książek w nadchodzącym roku. Zdrowia, szczęścia, miłości i sukcesów. ;*

PRZECZYTANE W 2015:

1. "Wiśniowy jogurt" Dominika Bel
2. "Szukając Alaski" John Green 
3. "Pięćdziesiąt twarzy Greya" E.L. James
4. "Ciemniejsza strona Greya" E.L. James
5. "Nowe oblicze Greya"  E.L. James
6.  "Perełka" Patrick Modiano 
7. "KochAna. W pułapce anoreksji i bulimii" Marta Motyl 
8. "Jesienna miłość" Nicholas Sparks
9. "Jesteś cudem" Regina Brett
10. "Szeptem" Becca Fitzpatrick
11. "Crescendo" Becca Fitzpatrick
12. "Cisza" Becca Fitzpatrick
13. "Finale" Becca Fitzpatrick
14. "Bóg nosi dres" Piotr Sender
15. "Charlie i fabryka czekolady" Roald Dahl 
16. "Nauczycielka" Judit W. Taschler 
17. "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" Matthew Quick
18. "Sny" Anna Frankowska
19. "Poradnik pozytywnego myślenia" Matthew Quick 
20. "Po tamtej stronie ciebie i mnie" Jess Rothenberg
21. "Zostań, jeśli kochasz" Gayle Forman

22. "Wróć, jeśli pamiętasz" Gayle Forman
23. "Rok wilkołaka" Stephen King
24. "Charlie" Stephen Chbosky 
25. "Dwa wybory" Dianne Wolfer 
26. "Prawie jak gwiazda rocka" Matthew Quick 
27. "Wybieram Ciebie" Molly McAdams
28. "Wybieram Miłość" Molly McAdams
29. "Trucicielka" Eric-Emmanuel Schmitt 
30. "Czas zamykania" Jack Ketchum
31. "Wielki Gatsby" F. Scott Fitzgerald 
32. "Pora na życie" Cecelia Ahern
33. "Krew na śniegu" Jo Nesbo
34. "Potem" Rosamund Lupton 
35. "Igrzyska śmierci" Susanne Collins
36. "Chłopcy" Jakub Ćwiek 
37. "Moje życie od teraz" JessicaVerdi  
38. "Chuda" Judith Fatallah 
39. "Wybacz mi, Leonardzie" Matthew Quick 
40. "Ocean na końcu drogi"  Neil Gaiman 
41. "Dziewczyna z sąsiedztwa" Jack Ketchum 
42. "Kiki can Beetoven" Eric-Emmanuel Schmitt
43. "Cierpienia młodego Wertera" J.W.Gothe
44. "Cmentarz zwieżąt" Stephen King
45. "Papierowe miasta" John Green 
46. "Fangirl" Rainbow Rowell 
47. "Każdego dnia" David Levithan 
48. "Porwana i sprzedana" Sarah Forsyth 
49. "450 stron" Patrycja Gryciuk
50. "Rogi" Joe Hill 
51. "O krok za daleko" Abbi Glines 
52. "Utrata" Rachel Van Dyken 
53. "Z innej bajki" Jodi Picoult& Samantha Van Leer 

Na blogu wybiło mi 6 000 wyświetleń. Dziękuję <3
Umieściłam ponad 100 postów. Dziękuję za cały rok. <3
Do usłyszenia. Pa ;*

2 komentarze:

  1. Gratuluję wyniku i życzę powodzenia w 2016 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. A tobie jaki wynik udało się uzyskać?:*

      Usuń