"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

czwartek, 24 grudnia 2015

WIGILIJNY BOOK TAG!


Hej kochani. Dziś wigilia więc postanowiłam zrobić wigilijny tag książkowy. Potrawy wigilijne się robią, pierniczki już w piecu, a ja mam chwilkę na zrobienie tego tagu. Pomysł na ten tag zaczerpnęłam z kanału Anitki z Book Review. Anitka Na czym on polega?

Mamy 7 pytań, a właściwie kategorii, do których losujemy osoby z naszego kubeczka.
Oto kategorie:
1. Ubierze choinkę
2. Wigilijna kucharka
3. Przebierze się za Świętego Mikołaja
4. Znajdą się pod jemiołą
5. Wygra rodzinny konkurs kolęd
6. Przyjdzie jako niespodziewany gość
7. Dostanie nietrafiony prezent
8. Zaśpi na pasterkę
9. Będzie zmywał naczynia po kolacji wigilijnej

Dobrze kochani, no to zaczynamy naszą zabawę. 
1. W TY ROKU CHOINKĘ UBIERZE MI:
Christan Grey z "Pięćdziesiąt twarzy Greya" . Omg. Czy ja wiem czy to będzie dobry pomysł? W sumie czemu nie. ;) Christan ma dobre wyczucie smaku i razem z Anastasią mogą ładnie ubrać moją choinkę i dobrze wszytsko zorganizować. 

2. MOJĄ WIGILIJNĄ KUCHARKĄ ZOSTANIE:
Cath z "Fangirl". Oj, chyba się nie najem w te święta za bardzo. Jakoś Cath mi nie pasuje do kucharki. Ona by tylko siedziała w fanfikach i pisała, no i spędzała czas z Levim. Wydaje mi się, że to ni wypali, ale kto wie. Może razem z Levim upichciliby cos pysznego ;)

3. A KTO PRZEBIERZE SIĘ ZA ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA?

Alaska z "Szukając Alaski". Hmmm... Wiecie co? To może być całkiem niezły pomysł. Tylko znając ją to były jakiś mega odlotowy i szalony prezent, ale w sumie czemu nie. Może akurat ucieszyłabym się z prezentu od niej.

4. A POD JEMIOŁĄ ZNAJDĄ SIĘ:
Weston z "Utraty" i Blair z "O krok za daleko". Uważam, że to mogłoby się udać. Blair jest kobietą po przejściach, jej matka umarła, ponieważ była chora, a siostra zginęła w wypadku. Ojciec ją zostawił jak była nastolatką. Natomiast Weston jest mężczyzną, który potrafi się zmienić dla prawdziwej miłości i sam jest w bardzo trudnej sytuacji, bo wiadomo, jeżeli ktoś nie czytał to nie będę spojlerować. Myślę, że mogło by z tego być coś więcej. 

5. KTO WYGRA RODZINY KONKURS KOLĘD?
Rosie z "Love, Rosie" . Nie wiem dlaczego, ale ona mi pasuje do tej kategorii. Faktycznie jest ona bardzo rodzinną kobieta i mogłaby wygrać ten konkurs.

6. PRZYJDZIE JAKO NIEPROSZONY GOŚĆ
Adam z "Zostań jeśli kochasz". Hmm. Tu mam problem, bo nie wiem co z tego wyniknie. Czy Adam przyszedłby na wigilię jako nieproszony gość? Nie mam pojęcia. Może gdyby Mia leżała w szpitalu to on przyszedłby żeby się pocieszyć, chociaż w taki dzień pewnie chciałby być z nią. Sama nie wiem.

7. DOSTANIE NIETRAFIONY PREZENT:
Wiktoria z "450 stron". Myślę, że jej nie byłoby trudno kupić prezentu, bo wystarczyłaby jakaś książka, więc myślę, że ona nie dostałaby nietrafionego prezentu. 

8. A NA PASTERKĘ ZAŚPI:
Augustus z "Gwiazd naszych wina". Oj, nie sądzę. On nie zmarnowałby tego czasu na spanie. Czekałby na pasterkę prawdopodobnie w towarzystwie Hazel. Nie, on by nie zaspał.

9. NO I NA KOŃCU TRZEBA POZMYWAĆ PO KOLACJI WIGILIJNEJ. ZROBI TO:
 Gail z "Igrzysk śmierci". On jest człowiekiem poradnym życiowo, który utrzymuje rodzinę, więc takie wyzwanie to dla niego pikuś. Na pewno pozmywał by po kolacji. 

I to wszystko. Od dzisiaj, czyli od 24 grudnia będę starała się wam codziennie wstawiać jakiś post aż do sylwestra. Trzymajcie kciuki, że mi się uda. 

Dzisiaj nie nominuję nikogo. Wszystkich zachęcam do zrobienia tego tagu. Świetna zabawa. 


Życzę wam zdrowych, pogodnych świąt Bożego Narodzenia, abyście spędzili je w gronie najbliższych. Duuużo książek pod choinką, pysznej kolacji wigilijnej, sukcesów w czytaniu i w prowadzeniu blogów. Żeby nadchodzący rok był dla was jeszcze lepszy niż ten i żebyście czytali jeszcze więcej i się rozwijali. WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANI. 

Życzę wam zaczytanych świąt i do usłyszenia jutro. Buziaki słodziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz