"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

sobota, 19 grudnia 2015

CHOCOLATE BOOK TAG

Hej kochani. Dzisiaj zapraszam was na przepyszny tag książkowy. Jak jako miłośniczka czekolady muszę zrobić ten tag. Zapraszam ;)


1. GORZKA CZEKOLADA: Książka w mrocznym klimacie.
Co prawda nie czytam jakoś wiele, ale chce wam polecić książkę "Dziewczyna z sąsiedztwa" Jacka Ketchumy. Genialna książka, która na dodatek jest oparta na prawdziwych wydarzeniach. Książka ta bardzo fajnie pokazuje to jak prześladowana jest dziewczyna. Bardzo mocna książka, na której podstawie powstał film o tym samym tytule. 

2. BIAŁA CZEKOLADA. Ulubiona lekka/ zabawna książka.
Książką, przy której bardzo dobrze się bawiłam była książka "Charlie i fabryka czekolady" . Nie dość, że zawiązuje do tematu czekolady to jeszcze świetnie wpasowuje się w temat. Świetna, lekka książka, którą czyta się jednym tchem ;)

3. MLECZNA CZEKOLADA: Książka, o której tyle się mówi, że musisz ją przeczytać.
Już od bardzo dawna chciałam przeczytać książkę "Love, Rosie" Cecelii Ahern. I w końcu ją mam w domu także, mam nadzieję, że jak najszybciej ją przeczytam. Oglądałam już film, ale może to mi nie przeszkodzi w czytaniu. 

4. CZEKOLADA Z NADZIENIEM TOFII: Książka, która roztopiła cię od środka.
Zdecydowanie jest to książka "O krok za daleko" Abbi Glines. Cudowna książka, którą przeczytałam w jeden wieczór i tak ryczałam, jak głupia. Świetna książka, która zostawia nas w totalnej rozsypce, i po której nie możemy spać.  

5. KIT-KAT BEZ WAFELKA:  Książka, która cię zaskoczyła.
To pytanie można zinterpretować na dwa sposoby. Bo albo książka, która mnie zaskoczyła pozytywnie, albo negatywnie. Nie przypominam sobie książka, która zaskoczyłaby mnie pozytywnie, ale negatywnie zaskoczyła mnie książka "Fangirl". Tak się rozczarowałam. Każdy kto tylko czytał tę książkę tak się nią zachwycał jaka to ona jest cudowna och, ach, ale mi się średnie podobała i była takim moim rozczarowaniem tego roku. 

6. SNIKERS:: Książka, an której punkcie masz świra.
Zdecydowanie moją najnowszą miłością jest książka "450 stron" Patrycji Gryciuk. Zakochałam się w tej książce od pierwszej strony i jak na razie zostaje moją miłością. Cudowny kryminał kobiecy. Obowiązkowa lektura dla każdej kobiety na tym świecie. 

7. GORĄCA CZEKOLADA Z BITĄ ŚMIETANĄ I PIANKAMI: Książka, po którą sięgasz by się zrelaksować. 
Po każdą książkę sięgam, aby się zrelaksować. Nie ma nic lepszego na świecie niż czytanie. Najlepsza forma wypoczynki ever.   

8. PUDEŁKO CZEKOLADEK: Seria, która twoim zdaniem ma wszystkiego po trochę i każdy znajdzie w niej coś dla siebie. 
To bardzo trudna kategoria. Czytam bardzo mało serii i ciężko mi wybrać taką, którą pokocha każdy. Myślę, że seria "Chłopcy" Jakuba Ćwieka mogłaby przyciągnąć nie jednego czytelnika, ponieważ przyciągnie miłośników motocykli, ma również watki baśni i odwołuje się do Piotrusia Pana więc myślę, że jest tu wszystko czego potrzebujemy. Natomiast jeżeli chodzi o jednotomową powieść to tutaj znowu muszę wspomnieć o książce "450 stron", która ma wszystko czego ja szukam w książce. Kryminał, zbrodnia, romans, intryga. Kocham! 

I to tyle. Do tego tagu nominuję :
dobra.ksiazka 
między stronami
Aleja czytelnika

Serdecznie zachęcam do zrobienia tego tagu nie tylko osoby otagowane, ale także każe każdą osobę, która jest tym zainteresowana. Miłego i zaczytanego weekendu ;**
  
 

2 komentarze:

  1. Oooo bardzo dziękuję za nominacje :* postaram się jak najszybciej zrobić ten Tag :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na twoją wersję tego tagu. Wesołych Świąt !:* ;)

      Usuń