"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

wtorek, 10 listopada 2015

PODSUMOWANIE PAŹDZIERNIK 2015! 

Trochę późno się zabrałam za podsumowanie, ale lepiej później niż wcale ;) 
Zapraszam na posumowanie października.
Ten miesiąc nie był dla mnie zbyt owocny ani w czytaniu, ani w  kupowaniu. Kupiłam tylko 2 książki, dlatego wam je pokaże w podsumowaniu. Natomiast przeczytałam 4 i pół. Nie jestem dumna z tego wyniku, ale dobre i to ;) 

BOOK HAUL 
1. Remigiusz Mróz "Ekspozycja"   
Pisałam już o niej na tym blogu jak robiłam recenzję księgarni ksiazkaiprezent.pl
2. Van Draanen Wendelin "Dziewczyna i chłopak wszystko na opak" 
Kupiłam ją w biedronce (właściwie to dostałam) za 8.99zł . 

WARM-UP 

1. Eric- Emmanuel Schmitt  "Kiki van Beetoven"




Recenzji nie ma i nie będzie, ponieważ nie mam nic konkretnego do napisania o tej książce. Ale całkiem przyjemna książka.  












 2. J. W. Goeth "Cierpienia młodego Wertera"



Przeczytałam tę ksiązkę, ponieważ miałam ją jako lekturę szkolną. Powiem szczerze, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tą książką, ponieważ naprawdę bardzo mi się podobała.  Jak na lekturę to naprawdę jest bardzo dobra. 








3. Stephen King "Cmentarz zwieżąt" 




To moja 2 ksiązka Kinga i naprawdę była całkiem dobra. Podobała mi się historia przedstawiona w tej książce.  Niektóre momenty były naprawdę świetne i niespodziewane. Aczkolwiek King niepotrzebnie zaspojlerował czyjąś śmierć. 








4. Jonh Green "Papierowe miasta" 



Kolejna książka Greena i powiem szczerze, że ciut mnie rozczarowała. Troszeczkę nudna była. Wiem, że John pisze lepsze książki. 









Dodatkowo przeczytałam "Dziady cz. 4" Adama Mickiewicza 



To również moja lektura szkolna, ale przeczytałam tylko 4 część. Ale naprawdę mi się podoba więc myślę, że sięgnę po inne części. 








Zaczęłam również "Fangirl", ale o tym napisze wam w następnym warm-upie.

TBR LISTOPAD 

1. "Rainbow Rowell "Fangirl"
2. David Levithan "Każdego dnia" 
3. Zygmunt Miłoszewski "Ziarno prawdy"
4. Nora Roberts "Błękitny dym" 
I książka wylosowana w słoiczki TBR  to :
5. Vallgran Carl-Johan "Człowiek, który zostawił po sobie cień"

I to tyle. Pa ;* 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz