"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

środa, 30 września 2015



BOOK HAUL WRZESIEŃ

Wrzesień już za nami więc czas na moje książkowe zdobycze. W tej chwili mam postanowienie żeby kupować mniej książek. I jak na razie idzie mi naprawdę dobrze. Ale oczywiście trzeba było kupić kilka książek. Jeżeli chcecie zobaczyć co upolowałam to serdecznie zapraszam.

Zacznijmy zakupy od mojego ulubionego supermarketu, bo tam kupuje dosyć sporo książek. Oczywiście mowa tutaj o biedronce. Zakupiłam w niej aż 4 książki.

Katarzyna Bonda "Okularnik"
Jest to 2 tom z serii cztery żywioły Saszy Załuskiej. Pierwszy tom to "Pochłaniacz", a drugi to "Okularnik" Jest to ogromna cegła. I mimo tego, że nie mam 1 tomu, to nie mogłam się oprzeć i musiałam kupić. Ale mam nadzieję, że kupię jeszcze 1 tom, bo uwielbiam kryminały, a bardzo chciałabym zagłębić się w jej twórczość i polski kryminał. Bo dlaczego by nie wspierać polskich autorów? Książka ma 840 stron.
CENA: 26.99 zł

No i jak poszłam do biedronki i zobaczyłam to :
Arthur Conan Doyle "Sherlock Holmes. Znak Czterech"
Arthur Conan Doyle
Jane Austen "Mansfield Park" 
To nie mogłam się oprzeć i kupiłam. Jest to promocja 3 za 2, czyli kupujemy 2 książki (1 kosztuje 12.99zł), a 3 mamy za 1 gr.Marzyłam o Sherlocku już chyba z 2 lata, ale jakoś nigdy nie mogłam się zabrać do kupienia. Ale teraz nie mogłam się oprzeć. Zwłaszcza w takiej cenie. A Jane Austen wzięłam za 1 gr tak przy okazji.
CENA: 25.99zł ( za 3 sztuki.) 

Następne zamówienie jest z aros.pl .

Jo Nesbo "Syn" CENA: ok. 11 zł
Sarah Lotz "Troje" CENA: ok. 28 zł
Jandy Nelson "Oddam Ci słońce" CENA: ok. 28 zł 
No i mam swoje cudeńka. Nie mogę się doczekać każdej z tych książek. Aaaa! Już nie moge się doczekać kiedy się za nie zabiorę. I jak można nie kochać czytać?

Ostatnie zakupy poczyniłam w księgarni NOVA, która znajduje się w moim mieście. Niestety jest tam bardzo drogo i nie kupuje tam zbyt często. Ale trafiłam na fajna promocje więc kupiłam 2 książki.
Carl-Johan Vallgren "Człowiek, który zostawił po sobie cień" CENA:13.99zł 
Magdalena Orzeł "Dotyk gwiazdy" CENA: 9.99zł 
I znowu kryminał! Ale ja kocham kryminały. Dotyk gwiazdy ma przepiękną okładkę. Miejmy nadzieję, że będą świetne.

Tak prezentuje się mój stos.
W tym miesiącu przybyło do mnie aż 9 książek. Ale będzie zaczytanie <3
Zaczytanego wieczoru łobuzy ;*

 

2 komentarze:

  1. Uwielbiam ksiazki z serii angielski ogród z tym że ja kupiłam je w miękkiej oprawie za śmieszną cenę 9.99- tyle wygrać :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja książkę "Duma i uprzedzenie" w twardej okładce kupiłam za 9.99 zł w biedronce jakiś czas temu. Ja jestem bardzo ciekawa tych książek więc kupiłam ;) No i trzeba zaznaczyć, że mają piękne okładki ;)

    OdpowiedzUsuń