"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

sobota, 5 września 2015



PODSUMOWANIE SIERPNIA 2015r.


Sierpień już za nami. Czytelniczo sierpień poszedł mi o wiele gorzej niż lipiec. Przeczytałam tylko 4 książki w całości i 2 książki nieprzeczytane w całości. Ale też udało mi się kupić 4 książki.



WARM- UP


1. Cecelia Ahern "Pora na życie" - recenzja
 Na początku miesiąca sięgnęłam po tę książkę i się zakochałam. Książka mega mi się spodobała i serdecznie wam ją polecam. Książkę mam z biblioteki. Dałam jej 9/10.


2. Jo Nesbo "Krew na śniegu" - recenzja 
Książkę kupiłam na arosie. Jest to kryminał skandynawski i byłam bardzo ciekawa tej książki. Była naprawdę dobra. Polecam, ale zdecydowanie była to najgorsza książka w tym miesiącu. Skończyła u mnie z oceną 7/10. 



3. Rosamund Lupton "Potem" 
Jeszcze nie napisałam recenzji tej książki, ale jeszcze we wrześniu napisz o tej książce. Jest to genialny kryminał, który mega mi się podobał. Serdecznie polecam wszystkim, którzy lubią kryminały i lubią rozwiązywać zagadki. Mocne 9.10 w kierunku ku 10/10. 


4. Suzanne Collins "Igrzyska śmierci"- recenzja
Książka cudowna, wspaniała, genialna. Zdecydowanie najlepsza książka jaką przeczytałam na wakacjach. Serdecznie polecam wszystkim. 

 No i jeszcze 2 książki, które zaczęłam czytać.

5. Cassandra Clare "Mechaniczny anioł" 
Bardzo długo męczyłam tę książkę i nie udało mi się jej przeczytać w całości. Przeczytałam 160 stron.

6. Francesco Miralles "Secret Picassa" 
 Książkę przeczytałam w połowie i jakoś nie jestem co do niej przekonana. Nie wiem czy jeszcze do niej wrócę. Przeczytałam: 100 stron. 
 


BOOK HAUL

1. Carlos Ruiz Zafon "Cień wiatru" CENA: ok. 10zł- aros.pl

2. Neil Geiman "Nigdziebądź" CENA: ok. 35zł- empik

3. Jakub Ćwiek "Chłopcy" CENA: ok. 30 zł (ja na promocji 3 za 2 w empiku kupiłam ją za 0.02gr)

4. Jandy Nelson "Oddam Ci słońce" CENA: ok. 27zł aros.pl

5. George Orwell "Rok 1984"  CENA: ok. 6zł aros.pl

6. Alex Kava "Czarny piątek" CENA: 9.99zł biedronka

7. Jo Nesbo "Policja" CENA: 9.99zł biedronka


Najlepsza książka miesiąca:  "Igrzyska śmierci" Suzanne Collins 
Najgorsza książka miesiąca: "Krew na śniegu"  Jo Nesbo 
Liczba przeczytanych stron: ok. 1600 

Mam nadzieję, że wrzesień czytelniczo będzie o wiele lepszy.

2 komentarze:

  1. Mechaniczny anioł jest świetny a kolejne częsci jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się ją skończyć. Bardzo chciałabym kontynuować tę serię. No i jeszcze chce przeczytać "Dary anioła". To koniecznie! Dziękuję za rekomendację ;*

      Usuń