"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

czwartek, 17 września 2015



WYBIERZ MI LEKTURĘ NA PAŹDZIERNIK! #1


Tutaj możecie wybrać mi książkę, którą przeczytam w październiku. Napiszcie w komentarzu jaką książkę chcielibyście u mnie zobaczyć. Oto kilka propozycji na mój TBR na PAŹDZIERNIK.

1.  Jutro- John Marsden 
2. Harry Potter i kamien filozoficzny- J.K.Rowling
3. Pamiętnik z przyszłości Cecelia Ahern 
4. Druga szansa- Katarzyna Berenika Miszczuk
5. Papierowe miasta- John Green
6. Oddam Ci słońce- Judy Nelson
7. Księżniczka z lodu- Camila Lackberg
8. Wybacz mi, Leonardzie Matthew Quick
9. Z innej najki- Jodi Picoult
10.   Plan- Patrycja Gryciuk 

W komentarzach napiszcie 3 książki, które chcecie, abym przeczytała w następnym miesiącu.  Czekam na wasze komentarze.
BUZIAKY ;*

PS. Zapraszam na konkurs, w którym możecie wygrać książki <3
Konkurs

6 komentarzy:

  1. Koniecznie HP oraz Papierowe miasta ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz masz ;) Na pewno po nie sięgnę w październiku ;)

      Usuń
  2. Hej^^!
    Nominowałem Cię do Be Room Cliff Book TAG! :D
    http://otwartaksiega2002.blogspot.com/2015/09/be-room-cliff-book-tag.html
    Życzę miłej zabawy! :*
    Tak przy okazji wybieram książkę 'Oddam ci słońce'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu. "Oddam Ci słońce pojawi się u mnie w październiku. A tak przy okazji to dziękuję za nominację do tagu. Widziałam twoją wersję i była świetna więc teraz moja kolej. Mam nadzieję, że jakoś go wcisnę do grafiku ;)

      Usuń
  3. "Oddam ci słońce", "Wybacz mi, Leonardzie" i "Druga szansa". Chociaż w zasadzie wychodzi na to, że proponuję raczej depresyjne pozycje ;)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytam "Wybacz mi, Leonardzie" więc recenzja będzie niedługo. Jeżeli uda mi się wcisnąć do TBR "Drugą szansę" to wtedy ją przeczytam, ale niczego nie obiecuję. A "Oddam Ci słońce" już sobie zarezerwowałam na październik, więc też recenzja się pojawi niebawem. Haha... Ja lubię takie książki więc super, że takie zaproponowałaś ;)

      Usuń