"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

wtorek, 25 sierpnia 2015



MY BIG BOOKISH WEDDING TAG


Do tego tagu zostałam nominowana przez http://dobraksiazka1.blogspot.com/ za co bardzo serdecznie dziękuję. Stwierdziłam, że będzie to świetna zabawa. Najbardziej jestem ciekawa kto zostanie moim mężem. Niestety, nie mogę tutaj umieścić książek, które bym chciała, bo nie mam ich w domu jak np. "Szeptem", czy "Gwiazd naszych wina". No dobra, zaczynamy.

NA CZYM TO POLEGA?
Otóż z kubeczka losuję jedna książkę, następnie otwieram ją na dowolnej stronie i pierwsze imię, które wpadnie mi w oko będzie odpowiadała na pytanie zadane w tagu.
Gotowi? START!

1. Osoba, która pomoże Ci wybrać suknię ślubną (kobieta).
 "Charlie" Stephen Chbosky. Hmm... Ciekawe kto mi wybierze suknię. ;) Jest to.. Sam! Cóż, jej styl, to nie do końca mój styl, ale może być ciekawie. A może wybierze mi jakąś piękną sukienkę, na której widok szczęka mi opadnie. Myślę, że byś my się dogadały. 
  
2. Osoba, która urządzi Ci wieczór panieński (kobieta).

"Igrzyska śmierci" Suzanne Collins . No nie! Właśnie wyeliminowałam swojego męża! Effie. Hm.. Ona lepiej sprawdziłaby się w zaprojektowaniu sukni, ale czy zorganizowałaby mi dobry wieczór panieński. Oj, nie wiem. 
 
3. Osoba odprowadzająca Cię do ołtarza (mężczyzna).

"Wielki Gatsby" F.Scott Fitzgerald i tytułowy Gatsby! Kolejny mąż wyeliminowany! Ale spokojnie, jak mi się nie spodoba mąż, to zatrzymam przy ołtarzu Gatsbiego. Co prawda nie mam fazy na Gatsbiego, ale naprawdę go lubię. 

4. Ksiądz.
"Krew na śniegu" Jo Nesbo. Hoffman. OMG! Świat oszalał. On i ksiądz? No komment. 
  
5. Szczęściara, czyli ta, która złapie welon.
"Zostań, jeśli kochasz" Gayle Forman i Kim. Miałam nadzieję, że będzie to Mia, ale Kim też może być. Chociaż kibicuję Adamowi i Mii. <3 Gratuluję!

6. Osoba wygłaszająca przemówienie (mężczyzna).

"Wybieram Ciebie" Molly McAdams.  Kolejny mąż :( Brandon, Brandon, Brandon!! To będzie świetne przemówienie. Kocham tego faceta, ale muszę się pogodzić z tym, że będzie tylko gadał.
 
7. Osoba zajmująca się muzyką (mężczyzna).
"Pora na życie" Cecelia Ahern.  Blake. Myślę, że to by się udało. On ma powiązania z telewizją i na pewno udałoby mu się załatwić piękna muzykę. Jestem na tak.

8. Król parkietu.
"Potem" Rosamund Lupton.  Addi. Uhu! Adi to młody , przystojny męzczyzna, więc czemu nie! Pewnie oczarowałby niejedną dziewczynę. Także fajnie.

9. Osoba, która za dużo wypije i wyląduje pod stołem (mężczyzna).
"Dwa wybory" Dianne Wolfer. James. Kto to jest? O.o  Nie mam pojęcia kto to, ale możliwe. 

10. MĄŻ
"Trzy metry nad niebem" Federico Moccia  i Step, czyli filmowy Hacze. Taaaaak!! Już się zakochałam! Chociaż wiem jak to się może skończyć to jednak i tak go kocham <3 
Wszystko skończyło się pięknie. Chociaż mam idealnego męża to co do reszty nie jestem przekonana, ale miejmy nadzieję, że wszystko jakoś się uda.

Taguję:
Wyspa Książek
Recenzje by Monicas Book
Biblioteczka Ciekawych książek
Otwarta Księga

 

2 komentarze:

  1. Dziękuję ze zrobiłaś ten Tag :*
    Hache rzeczywiście byłby idealny , ale tylko ten filmowy, bo niestety nie znoszę ksiazki 3 metry nad niebem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę go u ciebie ;* Dziękuję i pozdrawiam ;*

      Usuń