"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

sobota, 22 sierpnia 2015




HOLIDAYTIME BOOK TAG!


Dzisiaj zapraszam was na mój autorski tag. Wymyśliłam go, ponieważ już kończą się wakacje, ale jeszcze nam został ten tydzień więc korzystajmy!
      
1. Książka idealna na plażę.
Dla mnie książkę idealną na plaże jest książka "Pora na życie" Cecelii Ahern. Ma ona przepiękną okładkę no i przede wszystkim wspaniałą historię.

2. Książka, która kojarzy Ci się z wakacjami.
"Szept cyprysów" Yvette Manessis Corporon. Ma wspaniałą okładkę, która bardzo kojarzy mi się z wakacjami i pewnie ją przeczytam w wakacje. Ale już nie te. 


3. Najlepsza książka przeczytana w ubiegłe wakacje.
 " Wilk z Wall Street" Jordana Belforda.Uwielbiam tę książkę, chociaż film moim zdaniem był słaby, ale książka się broni. Należy wspomnieć, że jest to powieść oparta na faktach, czyli życie autora. Polecam ją wszytskim, bo jest naprawdę godna zainteresowania. 

4. Książka, przy której najlepiej pije się zimną lemoniadę.
No oczywiście, że przy każdej. Ale jeżeli miałabym wybierać jedną konkretna to były by to "Igrzyska śmierci" Suzanne Collins. Myślę, że zimna lemoniada ochłodziłaby trochę napięcie i emocje czytelnika.

5. Książka na zimne, deszczowe dni.
Tutaj wybrałabym kryminał, albo romans. Te gatunki kojarzą mi się z takimi właśnie dniami. Nie mam pojęcia dlaczego.  Ale jeżeli chodzi o konkretną książkę, to zdecydowanie i bezapelacyjnie byłaby to książka "Szukając Alaski" Johna Greena. Mi ona się bardzo podobała i pochłonęłam ją bardzo szybko. Czytałam ja  w jesieni więc pogoda była podobna.

6. Książka, w której akcja rozgrywa się podczas wakacji.
Powiem szczerze, że nie znalazłam jak dotąd żadnej takiej książki. Nie mam pojęcia. 

7. Książka z wakacyjną okładką.
Mariusz Byliński "Czerwona woda". Ja dla okładek dałabym sie zabić. Serio!

   
8. Książka na ciepłe, letnie wieczory.
Stephen Chbosky "Charlie". Piękna książka, która skradła moje serce. Myślę, że nie tylko moje. Idealnie nadaje się na te porę roku. A już na pewno na wieczory.   

9. Książka, której akcja rozgrywa się w kraju, który chciałbyś odwiedzić na wakacjach.
Słońce, plaża, Paryż<3 Idealna. Corine Gantz "Ukryci w Paryżu".

  
 10. Książka, którą zabrałbyś na wakacje.
Myślę, że jakbym w jechała gdzies na wakacje to zabrałabym "Girl Online" Zoe Sugg. Bardzo chciałabym ja przeczytać. Mam ją nawet na swojej półce więc why not? 

Taguję:
http://paulle-i-ksiazki.blogspot.com/2013/08/potem-rosamund-lupton.html

Zachęcam każdego, kto jest zainteresowany do zrobienia tego tagu.  
 

2 komentarze:

  1. Girl Online jest idealna na wakacje :)
    Muszę szybko nadrobić trylogię Igrzysk śmierci !
    PS.: Nominowałam Cię do Tagu http://dobraksiazka1.blogspot.com/2015/08/my-big-bookish-wedding-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Girl Online dostałam na urodziny, ale jakoś nie mogę się za nią zabrać. "Igrzyska śmierci" właśnie skończyłam i się zakochałam<3 Zaraz zabieram się za 2 tom. Bardzo dziękuję za nominację. W wolnej chwili na pewno odpowiem na twój tag. ;)

      Usuń