"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

niedziela, 16 sierpnia 2015


Heja, hej. Dzisiaj kolejna seria. Tym razem postanowiłam zrobić coś, co nie jest związane z książkami. Jest to seria, w której poopowiadam wam o szkole. Nowy rok szkolny zbliża się wielkimi krokami. Przed nami jeszcze 1/4 wakacji. Stwierdziłam, że będzie to seria idealna na ten czas, i że zawsze można znaleźć kilka inspiracji. Zainteresowanych serdecznie zapraszam ;) Jako pierwszy post z tej serii postanowiłam zrobić TAG: SZKOLNY CZAS.   

1. O której wstajesz do szkoły ?

Autobus mam o 7. Przygotowanie się zajmuje mi ok. 1 h więc wstaję o 6. ;)

2. Ulubiony nauczyciel ?

To jest dosyć dziwne pytanie, bo nawet jak podam nazwisko to nikt nie będzie wiedział o kogo chodzi. Ale moim ulubionym nauczycielem jest pan od informatyki i zarazem wicedyrektor mojego liceum. Świetny nauczyciel, który ma świetne podejście do młodzieży, traktuje nas jak dorosłe osoby, a nie jak gówniarzy. Często sypie kawałami i ma świetne poczucie humoru.

 
3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?



Jestem dobra z przedmiotów humanistycznych, w końcu jestem na humanie. Nie licząc wf i religii to z języka polskiego, język angielski tez całkiem nieźle mi idzie. 


4. Czy masz w szkole klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?

Oczywiście mam przyjaciół, chłopaka i to im poświęcam najwięcej czasu, ale staram się żyć w zgodzie z każdym. 

 5. Plecak, torebka czy tornister ?

Tornistry to się w podstawówce nosiło. Mam swój ulubiony plecak, który noszę bardzo często. Jest duży, bardzo pojemy i pasuje do wszystkiego. Mi osobiście bardzo się podoba i jest mega wygodny. Ale kiedy mam mało lekcji, nie zabieram ze sobą tak dużo rzeczy (chociaż zawsze mam chyba pół mojego domu na plecach, jak ślimak) to stawiam na torbę. Także to zależy od ilości zabieranych rzeczy, mojego grafiku i przede wszystkim samopoczucia. 

 6. Czy malujesz się do szkoły?

Oczywiście! Nie jest to mocny makijaż, ale zawsze mam wytuszowane rzęsy, korektor i pomalowane brwi. Czasami nakładam również podkład bądź coś w tym rodzaju i bronzer. 

7. Do szkoły spodnie,spódnice czy sukienki ?

To też zależy od samopoczucia i pogody. Najczęściej jednak ubieram spodnie, bo jest to dla mnie o wiele wygodniejsze. 

 8. Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd) ?
Tak, ale tylko i wyłącznie naszyjniki i bransoletki. Nie cierpię pierścionków i kolczyków.

9. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
Nie miałam. Przy takiej ilości przedmiotów ciężko jest wszystko ogarnąć.

10. Czy jesz w szkole 2 śniadanie?

Pewnie. Nie potrafię myśleć jak jestem głodna. Kaśka głodna, Kaśka zła. Zawsze biore do szkoły kanapki,  a jak nie wezmę to zawsze coś kupię. 
  
11. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nim idzie?

Niestety tak. Jestem strasznie słaba z matematyki. Jest to przedmiot, którego nie potrafię ogarnąć, ale pracuje nad tym. Chodzę na korepetycje i na dodatkowe lekcje, pracuję dużo w domu także daję radę. 

12. Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem,taxi,samochodem?

Od 4 klasy podstawówki jeżdżę do szkoły autobusem. 

13. Zmieniasz buty w szkole?

W zimie tak, bo wf i jest mi po prostu wygodniej, natomiast na wiosnę, czy w jesieni chodzę w trampkach więc nie zmieniam. 

14. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?

Tak, najbardziej w gry zespołowe. Natomiast nie cierpię lekkoatletyki. 

15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?

Nieeee, cieszę się, że mogę odpocząć i nie muszę się uczyć. Mój mózg odpoczywa. ;) 

Oto moje odpowiedzi na pytanie. A jakich odpowiedzi udzielicie wy? Każdego kto chce zrobić ten tag, zachęcam do tego. Miłej niedzieli. A jutro znów poniedziałek. Pa ;*
 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny tag, ale... Nie przypominaj mi więcej o szkole! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha... Przepraszam. Niestety szkoła zbliża się wielkimi krokami. ;)

      Usuń