"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

czwartek, 9 lipca 2015



LUBIMY CZYTAĆ TAG!



1.Jaka książka została ostatnio oznaczona jako przeczytana?
  "Rok wilkołaka" Stephen'a Kinga.  

2.Co obecnie czytasz?
Teraz czytam "Dwa wybory" Dianne Wolfer. Książka o 17-latce, która jest w ciąży. Bije się z myślami i  zastanawia się, czy wychować to dziecko, czy dokonać aborcji. Recenzja niedługo. 
  
3. Co ostatnio odznaczyłaś jako chcę przeczytać?
Wielkiego Gatsbiego, "Zabić drozda" i "Potem". Już je mam więc niedługo będę czytała .



4. Co planujesz przeczytać jako następne?
Na razie planuje przeczytać  2 książki "Potem" i "Prawie jak gwiazda rocka".


5.Czy używasz systemu gwiazdek?
Tak. Uważam, że ocena jest bardziej rzetelna jeżeli dam ileś tam gwiazdek. 

6.Czy bierzesz udział w jakiś tegorocznych challenge'ach?
Na moim blogu możecie zobaczyć "wyzwanie książkowe", w którym biorę udział od lutego. Ja na razie nieźle mi idzie.



7.Czy masz swoją listę życzeń na LubimyCzytać.pl?
Nie mam, ale zamierzam takową stworzyć.


8.  Jaką książkę planujesz kupić jako następną?
Mam kilka takich, które planuje zakupić, ale w pierwszej kolejności idą: "Love, Rosie", "Kasacja", "Krew na śniegu", "Cyrk nocy" i "Rok 1984".

9.  Czy masz jakieś ulubione cytaty na LubimyCzytać.pl?
Nie mam. Ogólnie jeżeli chodzi o cytaty to ja się jakoś bardzo w nie nie zagłębiam. Jeżeli znajdę jakiś fajny na przykład w książce to go zaznaczam i wam pisze o nim na blogu, ale nie szukam cytatów nigdzie indziej.


10. Jacy są Twoi ulubieni autorzy na LubimyCzytać.pl?
Zdecydowanie John Green  i to nie tylko na tym portalu, no i jeszcze chce się zagłębić w twórczość Remigiusza Mroza.



11. Czy jesteś w jakiś grupach na LubimyCzytać.pl?
Tutaj chce wam opisać pewnej grupie. Jest to grupa wymienię/sprzedam, gdzie możecie sprzedać swoje książki, albo jeżeli chcecie wymienić się z innymi. Świetna zabawa i na dodatek możemy pozbyć się niechcianych książek, albo zapoznać się z innymi.

TAGUJĘ:
 http://ksiazkomanipg.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-awards.html
 http://www.bookyourself.pl/

Pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz