"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

czwartek, 4 czerwca 2015



ANNA FRANKOWSKA “SNY"recenzja


Witajcie kochani. W ten piękny, czerwcowy, gorący dzień, zapraszam was na kolejna bukową recenzję.

Kiedy Sasza zostaje wysłana do ośrodka dla trudnej młodzieży nie spodziewa się, że pobyt tam wpłynie na jej całe życie. Dziewczyna dowiaduję się, że potrafi spełniać ludzkie sny i dzięki swojej zdolności została wybrana, aby uratować świat przed zagładą. Z pomocą zakochanego w niej Adriana i, również obdarzonej nadprzyrodzonymi zdolnościami, Klaudii ucieka z ośrodka, by znaleźć kogoś, kto pomoże jej spełnić swoje przeznaczenie. Z pomocą nadchodzi Małgorzata – medium, wraz ze swoim synem Dominikiem. Dziewczyna musi zrobić wszystko, aby zdążyć. Zanim zegar wybije wyznaczoną datę, będzie musiała zmierzyć się ze swoimi uczuciami i zdecydować, czy jej serce należy do Adriana czy Dominika.




Anna Frankowska


Dziennikarka i pisarka. Autorka książki "Zatańcz z moją dziewczyną" (wyd. Młodzieżowa Agencja Wydawnicza, Warszawa 1978) i opowiadań "Śliczny poranek" (Młodzieżowa Agencja Wydawnicza, Warszawa 1988), "Halina", "Mamusia", "Przecież to wszystko".




Wzięłam ją ze względu na okładkę.  Jest piękna prawda?  Spodziewałam się takiej zwykłej opowieści o nastolatce w ośrodku dla trudnej młodzieży, poznaje chłopaka, grupkę przyjaciół bla,bla,bla. A tu takie miłe zaskoczenie. Książka ta bardzo, ale to bardzo mnie wciągnęła. Do tego stopnia, że przez cały dzień siedziałam na dworze i non stop ja czytałam. Jest to coś nowego, nieznanego, ale przyznam szczerze, że naprawdę fajnego. Była to lekka, miła i przyjemna. Dodatkowo bardzo szybko się ją czytało. Co mi się bardzo spodobało to to, że książka była pisana z perspektywy Saszy, czyli głównej bohaterki, ale także jest tez kilka rozdziałów pisane z perspektywy Klaudii, przyjaciółki Saszy, poznanej w ośrodku. Polecam. 

WYZWANIE KSIĄŻKOWE:
#13 Książka z miłosnym trójkątem.

 

Tytuł: "Sny"
Tytuł oryginalny: "Sny"
Autor: Anna Frankowska
Wydawca: Novae Res
Numer wydania: I
Data premiery: 2013-09-10
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Tłumaczenie: brak
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 324
Kategoria: Literatura dla młodzieży     
Ocena: 8/10


        

★★★★★★★★☆☆ (8/10)

                                                   Za dzisaj bardzo serdecznie dziekuję
                                                                Do usłyszenia niebawem!
                                                                  Zaczytanego czwartku!
                                                                                Pa;*

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz