"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

wtorek, 30 czerwca 2015




TYDZIEŃ Z KSIAZKOMANIACZKA DZIEŃ 5.
BOOK HAUL #6




Hej, hej czołem. Dzisiaj zapraszam na BOOK HAUL z czerwca. Kupiłam kilka książek, więc wam troszeczkę o nich poopowiadam. ;)

taniaksiążka.pl
1) Gillian Flynn "Zaginiona dziewczyna" 


Historia z tą książką jest taka, że zawsze chciałam ją kupić, przyrzekam, zawsze, ale nigdy nie było mi po drodze. W końcu mój ukochany mi ją kupił z okazji rocznicy <3 Czyż to nie jest słodkie ?;) Także w końcu mam tę pozycję i szykuje się czytanie ;) Jeszcze nie mam jej u siebie, ale spokojnie, zaraz będę ją miała ;)







Kolejna książka pochodzi z wymianki.
2) Joss Stirling "Kim jesteś, Sky?"


Nawiązałam kontakt z jedną dziewczyną i bardzo chętnie się ze mną wymieniła za książki, a ja bardzo chciałam przeczytać tę książkę. Jest to pierwsza część sagi o braciach Benedictach. Oprócz tego jest jeszcze 2 książki z tej serii: "Jak cię wykraść Phoenix?" i "Znajdę cię, Crystal", po które pewnie sięgnę, jeżeli spodoba mi się ta książka.





Teraz zakupy z biedronki z wyprzedaży (2 miliony książek za 4.99zł)
3) Małgorzata Kalicińska "Dom nad Rozlewiskiem" TOM 2


 Niestety nie dorwałam w biedrze części pierwszej, ale co tam. Kiedyś oglądałam serial więc teraz z przyjemnością poczytam książkę. No i książka kosztowała tylko 4.99zł Grzech nie wziąć.








 4) Violet Blue "Poradnik całowania" 


Zawsze fajnie jest się czegoś nauczyć. Podoba mi się w jaki sposób została wydana na książka . Mamy książkę podzielona na kilka rozdziałów. Fajne jest też to, że są tam quizy, gry także może być ciekawie. Książeczka jest malutka, ma 130 stron, także książka do pożarcia w 2h . No i za 5. ;)






5) "Wilcza księżniczka" Cathryn Constable


 Czyż ta okładka nie jest piękna? Umarłam jak ją zobaczyłam. Zapowiada się ciekawie.










6) Jasiek Mela "Poza horyzonty"


Jasiek! Książka jest tak pięknie wydana, że ja nie mogłam się powstrzymać. Piękne ilustracje. I jeszcze Jasiek Mela.










7) Sophia Loren "Życie po włosku"


Nigdy nie czytałam żadnej biografii. Sophia to dosyć ciekawa postać,więc postanowiłam się troszeczkę zagłębić w jej życie. Podoba mi się sylwetka tej kobiety, więc z przyjemnością o niej poczytam.












8) Francesc Miralles "Sekret Picassa"


Książka sensacyjno-przygodowa? Hmmm... nigdy czegoś takiego nie czytałam. Zapowiada się ciekawie.









9) Charlaine Harris "Martwy wróg"
10) Charlaine Harris "Martwy jak zimny trup"
 
KRYMINAŁY! O Sookie Stackhousie.

Jak widzicie znowu ogromne zakupy z biedronki. Taki już mój los. Dzień 5 za nami. Jeszcze 2 dni. Ale to szybko leci. No nic. Spadam. Narka łobuzy ;* Miłego dnia ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz