"Kto czyta książki, żyje podwójnie" Umberto Eco

niedziela, 31 maja 2015



MAJOWY WARM-UP I CZERWCOWY TBR
Witajcie. Czerwiec zbliża się wielkimi krokami, a maj zaczyna być już historią. Przed nami piękne, słoneczne lato i już niedługo wakacje. Ja się bardzo cieszę i już nie mogę się doczekać. Co w związku z tym? Czas na...
WARM-UP MAJOWY
Czyli książki przeczytane w maju. ;)

1) "Cisza" Becca Fitzpatrick 
Zdecydowanie najlepsza seria w moim życiu! Otrzymała ode mnie 10/10 gwiazdek i jestem nią zauroczona, zafascynowana, w niej zakochana . I nie mówię tu tylko o niej, ale o całej serii/ sagi "Szeptem".
Kocham! <3


UWIELBIAM!
Liczba stron: 400



2) "Charlie i fabryka czekolady" Roald Dahl



Mała, urocza, przesłodka książka. Charlie jest takim uroczym dzieckiem. Po prostu mam ochotę go zaadoptować. Cudowny słodziak . Jeżeli jeszcze nie czytaliście to koniecznie to zróbcie, bo warto. No i oczywiście dałam jej 10/10 gwiazdek :)
Liczba stron: 188

3) "Finale" Becca Fitzpatrick
Chyba nie trzeba dużo pisać.
10/10
Świetna.
Cudowna.
Boska.
Genialna.
Kocham.
Liczba stron: 424

4) Piotr Sender "Bóg nosi dres"


Całkiem fajna książka. Lekka, zdecydowanie szybko się ją czyta. Autor w bardzo prostu, choć trochę wulgarny sposób przedstawia świat dresów, ich kulturę i obyczaje. Nie była to najlepsza książka jaką czytałam, ale dostarczyła mi wiele humoru i świetnie się z nią bawiłam. Dałam jej 7/10 i na pewno sięgnę po inne książki tego autora.
Liczba stron : 292



5) Judith W. Taschler "Nauczycielka"

O tej książce bardzo dużo napisałam na blogu w recenzji. Uważam, że jest to bardzo fajny , krótki dramat psychologiczny, który bardzo szybko udało mi się przeczytać. Listy, e-maile, dialogi i opowiadania. Połączenie teraźniejszości z przeszłością, wątki kryminalny, romantyczny i zagadki, czyli połączenie thrillera, romansu i kryminału. Bardzo wam ja polecam. Dałam jej 8/10 gwiazdek.
Liczba stron: 255




Liczba książek przeczytanych w maju: 5
Liczba stron przeczytana w maju: 1559
Średnia ocen przeczytanych książek: 9.0 
i
TBR czerwiec 2015
Czyli książki, które mam zamiar przeczytać w czerwcu 2015r.
1) Matthew Quick "Niezbędnik obserwatorów gwiazd"


Co prawda książkę właśnie skończyłam czytać, ale jej recenzja pojawi się dopiero na początku czerwca więc zaliczam ją do czerwcowego TBR. Nie napisze wam o niej nic poza tym, że byłam bardzo jej ciekawa i postanowiłam od niej zacząć i nie żałuję. No i przepraszam za te strasznie krzywe gwiazdki, starałam się. Jak widać wycinanie gwiazdek nie jest moja mocna stroną . ;) Ma 317 stron.
Wydawnictwo Otwarte.



2) Anna Frankowska "Sny"
 
Okładka <3 Jak ją zobaczyłam w bibliotece to zakochałam się w tej okładce. Mój największy problem? Jak wchodzę do biblioteki i widzę te wszystkie piękne okładki to muszę wypożyczyć książkę. Mimo tego, że nie przepadam za polskimi autorami to przez tą piękną okładkę  wypożyczyłam.
Ma 322 strony.
Wydawnictwo innowacyjne novaeres.



3) Jess Rothenberg "Po Tamtej Stronie Ciebie i Mnie "


Po 1 okładka, a po 2 ten fragment:
"Rozdzierająca i rozgrzewająca duszę opowieść o dziewczynie, która kochała tak mocno, że aż pękło jej serce, i która raz jeszcze poświęciła swoje życie, żeby uratować ukochanego".
Po przeczytaniu tego fragmentu na okładce stwierdziłam, że koniecznie muszę ją przeczytać no i w ten sposób trafiła do mojego "koszyka" w bibliotece.
Ma 415 stron.
Wydawnictwo Amber.






4)Matthew Quick "Poradnik pozytywnego myślenia"
 

Książka, która stała się inspiracją filmu.
8 nominacji do Oscara.
Złoty glob dla Jennifer Lawrence.
"Dwoje do poprawki, czyli cudowna historia nieźle zakręconej pary. Wciąga" - Dorota Wellman
"Poruszająca ale i zabawna powieść o realizacji marzeń oraz nadziei wbrew wszystkiemu. Polecam." - Marcin Prokop
Muszę przeczytać książkę, muszę obejrzeć film.
Musiałam sięgnąć po tę pozycję, po przeczytaniu książki "Niezbędnik obserwatorów gwiazd". Być może to nowo odkryty, świetny autor? Napisał on jeszcze 2 inne powieści "Prawie jak gwiazda rocka" i"Wybacz mi Leonardzie", po które pewnie niebawem sięgnę.
Ma 374strony.
Wydawnictwo otwarte.

5) John Green "Papierowe miasta"


Mój ulubiony autor i kolejna powieść tego autora. Green pisze świetne powieści dla młodzieży i to już kolejna książka tego autora. Mam nadzieje, że tak dobra jak pozostałe.
Ma 393 stron.
Wydawnictwo BUKOWY LAS.




6) Katarzyna Grochola "Zielone drzwi"



Jeżeli miałabym czytać książkę jakiejś polskiej autorki non stop to byłaby to Grochola.
Bardzo lubię jej książki, a przeczytała już ich kilka.
No i nadszedł czas na "Zielone drzwi".
Ma 407 stron.
Wydawnictwo Literackie.









7) E.L.James "Ciemniejsza strona Greya"
 



"Pięćdziesiąt twarzy Greya", czyli pierwsza część bardzo mi się podobała więc zdecydowałam się na przeczytanie 2 kolejnych.
Ma 626 stron.
Wydawnictwo SONIA DRAGA



8) E.L.James "Nowe oblicze Greya"



Ma  686 stron.
Wydawnictwo SONIA DRAGA.






9) Stephen Chbosky "Charlie"



Jest to książka w formie listów pisanych do nieznanego przyjaciela, więc może być fajne ;)
Wydawnictwo Remi
Liczba stron: 224












Liczba książek do przeczytania: 9
Liczba stron do przeczytania: 3764
   
                                          No to intensywny czerwiec przede mną !
                                                                 To tyle.
                                                                    Pa;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz